یک هفته پس از انتقال دنی آلوز به بارسلونا، همچنان این مساله سوژه رسانه های اسپانیایی است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز دو روز پیش با موفقیت در تست های پزشکی بارسا مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد و پس از 5 سال و نیم در تمرینات آبی اناری ها شرکت کرد و مثل همیشه با روحیه شوخ طبیعی خود فضای شادی را بر کمپ بارسلونا حاکم کرد.

او قراردادی یک سال و نیمه می خواست ولی در نهایت پذیرفت که قرارداد فعلی او تا پایان فصل باشد و بند تمدید یک ساله نیز بر اساس عملکرد او قابل فعال شدن خواهد بود. ستاره 38 ساله برزیلی اطمینان دارد که یک سال دیگر هم برای بارسا به میدان خواهد رفت.

آلوز پس از جدایی از سائوپائولو بازیکن آزاد بود و بی صبرانه منتظر بازگشت به بارسا که با چراغ سبز ژاوی توانست به هدف خود برسد اما خیلی ها معتقدند یک بازیکن 38 ساله نمی تواند چاره مشکلات بارسلونا در سمت راست زمین باشد.

 

آنتونیو رومرو کارشناس کادنا سر، انتقاد زیادی نسبت به این انتقال دارد و در برنامه ال لارگرو گفت:« بازگشت آلوز به بارسا و تزریق شادی به رختکن تیم، به شوخی شبیه است. جذب فوتبالیستی که تقریبا به بازنشستگی نزدیک شده، چه شادی ای می تواند به بارسا وارد کند؟

نمی دانم در سر ژاوی چه گذشته که به بازگشت آلوز روی خوش نشان داد. ژاوی مطمئنا در بارسلونا این اقتدار را برای دادن پاسخ منفی به درخواست سران باشگاه دارد و بازگشت آلوز را می توان پیامی مستقیم برای سرجینیو دِست، سرجی روبرتو و اسکار مینگسا تعبیر کرد که هیچکدام نتوانستند مشکلات بارسا در سمت راست را حل کنند.

سوال من این است که اگر مثلا رئال دنی آلوز را جدب کرده بود، در اسپانیا همه این تیم را مسخره نمی کردیم؟ هر مربی دیگری جز ژاوی باعث بازگشت آلوز می شد، واکنش ها قطعا به گونه ای دیگر بود.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر