بایرن مونیخ قصد دارد قرارداد مانوئل نویر 35 ساله را تا 2025 تمدید کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر سال هاست که برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان یک دروازه بان غیر قابل بحث و ثابت محسوب می شود. پشت سر او گلر های بزرگی قرار دارند که همچنان نتوانسته اند به پیراهن شماره یک مانشافت برسند که مهمترین شان مارک آندره تراشتگن است.

نویر حداقل در بایرن مونیخ برای سال های دیگری نیز شماره یک باقی خواهد ماند چرا که طبق ادعای اسپورت 1 باشگاه در پی تمدید قرارداد با اوست. طبق این گزارش، قرارداد فعلی نویر تا 2023 اعتبار دارد ولی قراردادی دو ساله تا 2025 به وی پیشنهاد شده و نویر مشکلی برای پذیرش آن ندارد.

 

اتفاقی که اگر رخ بدهد، حداقل 4 سال دیگر نیز نویر را درون دروازه بایرن خواهیم دید و او فعلا با بازنشستگی فاصله ای زیاد خواهد داشت. تمدید قرارداد نویر بدون شک برای الکساندر نوبل گلر دیگر بایرن که به موناکو قرض داده شده، خبری بد محسوب خواهد شد.

نوبل علاقه مند است به بایرن برگردد ولی می داند که در صورت تمدید نویر، دیگر جایی برای او درون دروازه نخواهد بود و نباید انتظار حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد. نوبل با این شرایط احتمالا از بایرن جدا خواهد شد و یا حداقل چند سال دیگر نیز به شکل قرضی در تیمی دیگر به فوتبال مشغول خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر