رضا عنایتی سرمربی هوادار در کنفرانس خبری از بی توجهی داور به حرف‌های کمک داور در گوشی صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد گفت: وقتی نتیجه را واگذار می‌کنی صحبتی نمی‌ماند و تیم ما علی‌رغم بازی خوب باخت. یک تیم حرفه‌ای با یک مربی بسیار خوب مقابل ما بود و می‌خواستیم از اهواز امتیاز بگیریم. می‌دانستیم فولاد روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کرده اما گل خوردیم. ده نفره شدن فولاد سیستم تیم ما را به هم ریخت. عادت ندارم از داوری بگویم ولی وقتی داوران یک کاری می‌کنند صدکار دیگر برای جبرانش انجام می‌دهند و این برایم عجیب است.

او ادامه داد: کمک داور کنار من دویست بار در گوشی به داور می‌گفت خطا بود ولی داور قبول نمی‌کرد. چطور ممکن است داور از گوشی درمورد یک صحنه بشنود و توجهی نکند. آن موقع یا گوشی قطع است یا صدا نمی‌رود. دوستان فکر می‌کنند از لیگ یک آمده‌ایم می‌توانند هرکار خواستند بکنند ولی ما آنقدر قوی می‌شویم که مبارزه کنیم و از این وضع خارج شویم. امسال قول می‌دهم در لیگ بمانیم. به دوست خوبم جوادنکونام تبریک می‌گویم و امیدوارم با فولاد موفق باشد.

سرمربی هوادار همچنین گفت: وقتی که تیم عقب جمع می‌شود فرصت از ما گرفته می‌شود و هر ده بازیکن فولاد وقتی توپ را از دست می‌دادند عقب می‌نشستند. ما اگر محمدقاضی را داشتیم شاید شرایط‌مان متفاوت می‌شد اما سرزن نداشتیم و در عمق بازی کردیم و چند خطر نصفه و نیمه هم ایجاد کردیم. فضای زیاد برای حمله کردن نداشتیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر