بدترین روزهای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد در حال سپری شدن است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و نتایج منچستریونایتد در این فصل چیزی شبیه به یک فاجعه بوده است. شیاطین سرخ بعد از اتمام بازی های ملی در خانه واتفورد رده هفدهمی به میدان رفته و در حالیکه به نظر می رسید کار دشواری برای کسب پیروزی ندارند، با نتیجه تحقیرآمیز 1-4 مقابل این تیم پایین جدولی مغلوب شدند.

کریستیانو رونالدو در این دیدار عملکرد چندان خوبی نداشت و البته تنها گل یونایتد توسط دنی فن دبیک نیز روی پاس این بازیکن با ضربه سر به ثمر رسید. در ادامه ستاره پرتغالی یک بار هم موفق به گلزنی شد که گل او آفساید گرفته شده و شب تلخ این بازیکن تکمیل شد.

منچستریونایتد در هفته های اخیر به هیچ تیمی نه نگفته و درخشش گاه و بیگاه کریستیانو رونالدو نیز تاثیری در روند نتایج این تیم نداشته است. این در حالیست که این بازیکن در هفته های پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی و به امید کسب مفقیت های بیشتر بعد از سه سال از یوونتوس جدا شده و پس از 13 سال به اولدترافورد بازگشت.

اما شرایط در ماه های ابتدایی حضور کریستیانو رونالدو در لباس منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفته و این تیم تقریبا هیچ امیدی به فتح جام در فصل جاری ندارد. اما احتمالا مقصر شماره یک در این میان اوله گونار سولسشر خواهد بود. این سرمربی نروژی سه سال بعد از انتخاب به عنوان سرمربی یونایتد هنوز حتی موفق به فتح یک جام نیز نشده و بعید است دیگر شاهد حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.

کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه به شدت عصبی بوده و بارها نشان داد اصلا از روند بازی تیمش راضی نیست.  البته مشکل اصلی اینجاست که در حال حضر گزینه قابل ذکری در بازار برای جانشینی سولسشر وجود ندارد و شاید امشب کریستیانو رونالدو خودش شخصا برای راضی کردن زین الدین زیدان برای حضور در اولدترافورد اقدام کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر