برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد به حمایت از سرمربی تحت فشار این تیم پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در ادامه روند ناکامی های خود امروز در خانه واتفورد رده هفدهمی نیز نمایش فاجعه باری داشته و با نتیجه سنگین 1-4 مغلوب این تیم شدند. منچستریونایتد که پیش از تعطیلات بازی های ملی نیز در اوج بحران بود، امشب نیز برابر واتفورد حرفی برای گفتن نداشته و با شکستی پرگل روانه خانه شد.

اما معدود هواداران یونایتد در پایان مسابقه به انتقاد از اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این تیم پرداخته و خواستار جدایی او شدند. اما برونو فرناندز، هافبک پرتغالی یونایتد به این رفتار هواداران واکنش نشان داده و فریاد زد فقط نباید سرمربی تیم را سرزنش کرد و بازیکنان نیز در رقم خوردن این نتایج نقش داشته اند. سولسشر که احتمال انتظار چنین حمایتی را از بازیکن تیم خود نداشت، به سمت برونو فرناندز رفته و او را در آغوش گرفت.

اما در ادامه اوله گونار سولسشر به سمت هواداران رفته و با ژست دستان خود به نوعی از آنها دلجویی و عذرخواهی کرد. لحظاتی بعد او به سمت معدود طرفداران یونایتد دست تکان داد که برخی این واکنش را به نوعی خداحافظی سرمربی نروژی بعد از سه سال با هواداران تیم می دانند. با نتایج افتضاح فصل جاری، دیگر تقریبا تردیدی در مورد جدایی اوله گونار سولسشر از یونایتد وجود ندارد و احتمالا حمایت بازیکنانی چون برونو فرناندز نیز از او اثربخش نخواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر