سایت شماره یک:

آیا شما هم به دنبال یک روغن گیاهی شگفت انگیز برای تقویت مو و درخشندگی  پوست خود هستید؟ آیا دوست دارید با استفاده از یک روغن گیاهی به اندام‌های خود حجم دهید؟ ما به شما روغن آرگان و روغن خراطین راگا را پیشنهاد می کنیم.

روغن آرگان خالص سرشار از ویتامین E یا توکوفرول است، که یک ویتامین محلول در چربی بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی برای کاهش اثرات مضر رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند که باعث نرمی و درخشندگی مو و پوست، جوان سازی پوست، پیشگیری و بهبود ترک‌های پوستی می شود.

روغن خراطین اصل دارای فواید بزرگ و سفت کردن سینه، بزرگ کردن گونه، صورت و چانه، رفع چین و چروک صورت، از بین بردن خط لبخند و خط اخم برای خانم‌ها است. افزایش حجم و قطر آلت تناسلی آقایان، درمان زود انزالی، بزرگ و چاق کردن صورت، رفع چین و چروک پوستی، رفع چین و چروک خط لبخند برای مردان است.

ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی راگا قصد داریم شما را با خواص، فواید، قیمت و خرید روغن خراطین و روغن آرگان آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

یکی از تمایزهای روغن آرگان راگا با سایر روغن آرگان‌های موجود در بازار ایران این است که کارخانه راگا با خرید و وارد نمودن دانه آرگان از مراکش، در داخل کارخانه نسبت به استخراج روغن آرگان اقدام میگردد، در حالیکه سایر برندها نسبت به وارد نمودن روغن استحصال شده از آرگان از سایر کشورها و به صورت بالک (داخل بشکه) و بسته بندی آن در داخل کشود اقدام می کنند، که به علت اینکه شرایط جوی اعم از سرما، گرما، رطوبت دریا و غیره در زمان حمل و نقل بر روی مواد موثره روغن تاثیر گذار است، کیفیت روغن‌های بالک وارداتی در مقابل روغن راگا به مراتب کمتر می شود. لذا از سال ۱۳۹۹ شرکت با تغییر روند تولید روغن آرگان در کارخانه خود، علاوه بر از بین بردن معایب فوق الذکر باعث بهبود کیفیت روغن آرگان از جمله افزایش سرعت جذب این روغن نیز شده است.

اگر شما هم قصد خرید روغن آرگان را دارید و یا میخواهید از قیمت روغن آرگان با خبر شوید به صفحه روغن آرگان در فروشگاه اینترنتی راگا مراجعه کنید.

ما به جرأت اعلام می کنیم اکثر روغن‌های خراطین تولید شده در بازار ایران از کرم خراطین خشک شده پاکستانی استفاده می نمایند که این امر به سبب ارزانتر بودن این کرم ها می باشد. در حال حاضر (سال ۱۴۰۰) قیمت یک کیلوگرم کرم خراطین پاکستانی و هندی معادل کمتر از نیم میلیون تومان می باشد. در حالیکه شرکت را گا از کرم‌خراطین تولیدی در ایران که از گونه ایزینیا فتیدا کانادایی می‌باشد و در فارم‌های تحت کنترل خود استفاده می نماید که قیمت آن معادل ۹۵۰ هزار تومان در هر کیلو است.

از طرفی طبق آنالیز آزمایشگاه که از هر دو نمونه انجام دادیم پروتئین موجود در کرم پاکستانی ۴۲ درصد بوده و پروتئین موجود در کرم خراطین ایرانی ۵۱٫۵ درصد می باشد.

در شرکت راگا از ابتدای تولید این محصولات همواره از کرم‌های خراطین تولید داخلی استفاده شده است که علاوه بر کیفیت بالا تر مواد اولیه و مواد موثره، باعث اشتغال زایی در داخل کشور نیز می شویم همچنین کرم‌های خراطین پاکستانی به علت عدم روده شوری بوی بسیار بدی دارند که همان بوی بد به روغن استحصال شده نیز منتقل می گردد که روغن‌های راگا این مشکل را نیز ندارد.

اگر قصد خرید روغن خراطین را دارید و یا میخواهید از آخرین قیمت روغن خراطین با خبر شوید به صفحه روغن خراطین مراجعه کنید.

خواص و فواید روغن آرگان چیست؟

·         حالت دهی به موها

روغن آرگان اصل باعث حالت دهی موه‌ها می‌شود. شما بعد از حمام و خشک کردن موها، چند قطره روغن آرگان را کف دست بزنید و موهای خود را با آن ماساژ داده و سپس شانه کنید تا مو‌های شما خوش حالت شود.

·         مراقبت از مو در مقابل گرما و حرارت

روغن آرگان از مو در برار حرارت سشوار و اتو مو محافظت می کند. شما قبل از استفاده از سشوار یا اتوی مو می‌توانید چند قطره روغن آرگان را کف دستتان خود بریزید و به ساقه و ریشه موهای خود بمالید؛ سپس شانه کنید تا روغن به همه تارهای مو برسد. شما بعد از استفاده از روغن آگان می‌توانید با خیال راحت از اتوی مو و سشوار استفاده کنید.

·         از بین بردن حالت فر موها

روغن آرگان به دلیل دارا بودن ویتامین E، امگا۹ و امگا۳ روغن گیاهی مناسبی برای موهای فر و غیر قابل کنترل است. شما تنها کافی است بعد از حمام، موهای خود را با این روغن ماساژ داده و شانه کنید.

خواص و فواید روغن خراطین اصل چیست؟

روغن خراطین برای چی خوبه؟ روغن خراطین اصل دارای خواص زیادی برای سینه، لب، گونه، باسن،آلت تناسلی آقایان و پوست است. اگر شما هم به دنبال حجم دهندگی طبیعی، بزرگ کردن اندام خود و افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود هستید می توانید از روغن خراطین استفاده کنید تا با استفاده‌ی کوتاه مدت به اندام دلخواه خود برسید.ما 12 مورد از اصلی ترین خواص روغن خراطین را برای شما در زیر قرار دادیم.

  1. حجم دهنده ی لب و گونه
  2. بزرگ کردن باسن و سینه خانم ها
  3. سفت کننده سینه و باسن خانم ها
  4. افزایش قطر آلت جنسی آقایان
  5. ایجاد نعوظ قوی آلت جنسی
  6. از بین بردن چین و چروک صورت
  7. از بین برنده خطوط خنده
  8. برطرف کننده سیاتیک و نقرس
  9. درمان زود انزالی
  10. افزایش میل جنسی
  11. برای درمان لقوه و فلج
  12. رفع چروک بعد از زایمان

چرا روغن آرگان و خراطین از فروشگاه اینترنتی راگا بخریم؟

  • دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو
  • درج قیمت و تاریخ انقضای محصول روی کالا
  • استخراج شده از دانه‌های آرگان مراکشی در کارخانه
  • استخراج شده از کرم های
  • مشاوره رایگان پزشک
  • ضمانت اصالت کالا
  • ضمانت بازگشت وجه
  • استفاده از بهترین مواد اولیه
  • طبیعی بودن و ارگانیک بودن روغن‌ها

دیگر محصولات شرکت راگا

راگا یک شرکت جوان و پویا می باشد که از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی در اداره ثبت شرکت های تهران به شماره ثبت ۴۹۹۸۰۰ با نام “گروه صنعتی زالوپروران راگا” به ثبت رسیده، و در آغاز با تولید و تکثیر زالوی طبیعی پا در عرصه وجود نهاد و به ارائه محصول در بازار ایران پرداخت و به مرور و با توجه به بازار سنجی از فضای کسب و کار ایران و وجود خلا در بحث عرضه روغن زالو و سایر روغن های گیاهی و حیوانی مرغوب، در بسته بندی های کوچک این شرکت در این حوزه به صورت تخصصی مشغول به فعالیت گردید. همینک با تولید 52 قلم محصولات مختلف آرایشی، بهداشتی و درمانی و عرضه در سطح عطاری ها و داروخانه های سطح کشور در خدمت مردم عزیزمان هستیم.

از جمله محصولات دیگر راگا: روغن درخت چای، روغن کندش، روغن جوجوبا، روغن آلوورا، روغن سیاه دانه، روغن زالو، روغن بابونه، روغن براهمی، روغن جوانه گندم، روغن خشخاش، روغن رزماری، روغن شترمرغ، روغن گل سرخ، روغن هسته انار و سایر روغن های درمانی و گیاهی که در سایت راگا موجود میباشد، به همراه یک محصول بینظیر و فوق العاده برای رفع سیاهی دور چشم و چین و چروک و پف زیر چشم بنام لوسیون دور چشم که با ضمانت بازگشت وجه به مشتریان عرضه میشود.

شرکت راگا  با هفت سال سابقه درخشان در زمینه تولید روغن‌های گیاهی اصل دارای دارای گواهینامه‌هایISO:9001 ،ISO:10002 ، ISO:10004 ،ISO:18001 ،ISO:14001 ،HSE MS ،Dr Lee ،GDP ،FDA ، CE و همچنین سیب سلامت غذا و دارو می باشد.

شما برای کسب اطلاعات در مورد آخرین تخفیفات و مشاوره رایگان پزشک طب سنتی می توانید با شرکت راگا تماس حاصل نمایید.

همچنین شرکت راگا از کلیه شهرهای ایران نمایندگی فعال میپذیرد، جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تلفن: 49627-021

ایمیل: ragacomanager@gmail.com

سایت: (https://raga-co.com)

شماره همراه: 09120287328

آدرس شرکت : تهران، چیتگر شمالی، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی ، ساختمان اداری C ، طبقه ۸ ، شرکت راگا

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر