نیمه اول دیدار تیم های گالاتاسارای و فنرباغچه به جنجالی ترین شکل ممکن به پایان برسید.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم های گالاتاسارای و فنرباغچه از ساعت 19:30 برگزار کننده حساس ترین بازی این هفته سوپر لیگ ترکیه بودند؛ جایی که جنجال حرف اول را می زد و داور بازی برای مهار بازیکنان دو تیم 6 بار در عرض 45 دقیقه دست به جیب شد. فاتح تریم، سرمربی تیم گالا هم البته در واپسین دقایق نیمه اول یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

در شبی که گالاتاسارای از حضور تماشاگران خود بهره می برد، توانست دروازه حریف را باز کند اما مسوت اوزیل، ستاره فنرباغچه تنها چند دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند؛ این گل خیلی زود هواداران گالا را ساکت کرد؛ هوادارانی که بعد از گل تیم شان با صدای مخوف خود تیم حریف را تحت فشار قرار داده بودند.

 

مسوت اوزیل که خیلی اهل کری و جنجال نیست، بعد از باز کردن دروازه با چند حرکت ریز موجب تحریک هواداران حریف شد؛ در حین شادی گل اوزیل بود که بارانی از اشیا به داخل زمین پرتاب شد و این در حالی بود که چند باری داور به دلیل درگیری بازیکنان بازی را قطع کرده بود؛ اوج درگیری ها اما چند دقیقه بعد از گل اوزیل بود که این بازیکن یکی از اشیایی که توسط هواداران حریف به داخل زمین پرتاب شده بود را به سمت داور برده و به او شکایت کرد.

این حرکت اوزیل با واکنش تند موسلرا، دروازه بان و کاپیتان گالا همراه بود که به سرعت دروازه را ترک کرده و خود را به اوزیل و دیگر بازیکنان فنرباغچه رساند؛ در این حین شاهد یک درگیری شدید بین بازیکنان بودیم که با اضافه شدن دروازه بان فنر، شدیدتر هم شد و داور در نهایت مجبور شد به هر دو دروازه بان کارت زرد نشان دهد. در میان سوت های ممتد تماشاگران و چند خطای شدید دیگر، نیمه اول بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر