جمعی از هواداران فوتبال عراق انتقاد جالبی از کاپیتان سابق این کشور و نایب رییس کنونی فدراسیون کردند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یونس محمود کاپیتان سابق تیم ملی عراق که مدتی است به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال این کشور مشغول به کار شده، یکی از کارشناسان ثابت شبکه الکاس قطر است که درباره مسائل مختلف به اظهارنظر می‌پردازد.

یونس محمود در اظهارنظرهای اخیر خود به تمجید از امکانات فدراسیون فوتبال قطر پرداخته که همین موضوع به مذاق هواداران فوتبال عراق خوش نیامده است. به همین خاطر جمعی از هواداران و کارشناسان فوتبال عراق نامه ای سرگشاده خطاب به یونس محمود نوشتند و از حضور او به عنوان کارشناس در شبکه های قطری انتقاد کردند.

در این نامه آمده است: «عزیز دل،‌بزرگوار، آقای یونس محمود! شما اکنون به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق وجهه ای رسمی دارید و نفر دوم فوتبال کشور ما محسوب می‌شوید. حضور مکرر شما در رسانه‌های قطری و صحبت های متعددی که در راستای تبلیغات برای زیرساخت‌ها و الطافی که به فدراسیون عراق از سوی قطری ها شده، برای جایگاه شما زیبنده نیست و شما برای این موضوع به عنوان نایب رییس انتخاب نشده‌اید.»

در ادامه این نامه نوشته شده: «از شما درخواست می‌کنیم شخصیت یونس محمود به عنوان بازیکن و کارشناس را فراموش کنید و با خیالی آسوده برای فوتبال عراق وقت بگذارید. قطعا عملکرد شما در راستای بهبود فوتبال عراق شما را نزد فوتبالدوستان ماندگار می‌کند. از شما می‌خواهیم در فدراسیون فوتبال عراق با برنامه ریزی و تلاش مستمر برای ساختن فوتبال عراق توان تان را به کار بگیرید و به لیگ و آکادمی ها توجه داشته باشید.»

در بخش پایانی این نامه سرگشاده به کاپیتان سابق عراقی ها آمده است: «در جریان هستیم که شما تحت تاثیر پیشرفت فوتبال در قطر هستید و امیدواریم این تجارب را به فوتبال عراق انتقال بدهید که این بهتر از تبلیغ برای فوتبال قطر است. امیدواریم این نامه را از ما بپذیرید.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر