ژاوی، سرمربی بارسلونا تاکید کرد مثبت اندیش بوده و به برتری در دیدار مقابل بنفیکا فکر می کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اولین تجربه ژاوی روی نیمکت بارسلونا با برتری مقابل اسپانیول همراه شد و آنها فردا شب در دیداری دشوار در نوکمپ پذیرای بنفیکا در لگ قهرمانان خواهند بود. ژاوی، سرمربی جوان بلوگرانا در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و در مورد این دیدار و شایعه انتقال بغداد بونجاح، مهاجم السد به تیمش صحبت کرد.

ژاوی گفت: "بنفیکا تیم بزرگی است، من برای خورخه ژسوس احترام زیادی قائل هستم و همیشه این تیم را تحسین می کنم. خورخه تیم بزرگی در اختیار داشته و از مدافعان میانی بسیار قوی بازیکنان بسیار مهمی در همه خطوط بهره می برد. ما سعی می کنیم سبک خودمان را پیاده کنیم و اگرچه رسیدن به این هدف سخت خواهد بود، اما ما می خواهیم تیمی رقابت طلب باشیم.

من برای دیدار فردا پیروزی تیم خود را تصور می کنم. من تیم را برای کسب برتری آماده می کنم و دیدار فردا فرصتی برای حضور در دور دوم لیگ قهرمانن است، بهتر است مثبت اندیش باشیم تا منفی گرا."

 

تقویم شلوغ و دشوار پیش رو: "بارسا باید هر سه روز یک بار بازی کند و من این شرایط را یک فرصت طلایی دیده و فشار اضافه ای را احساس نمی کنم. این یک فرصت طلایی است که به دور دوم برویم. همچنین این فرصتی برای انتقام ماست که بگوییم ما بارسا هستیم و در خانه بازی می کنیم. ما به بایرن و بنفیکا، دو رقیب باقیمانده خود در دور رفت باختیم. سناریو ساده است، شما باید در یکی از دو بازی پیروز شوید. من نیز ترجیح می دهم مثبت فکر کنم و فردا برنده شوم."

شروع کار در بارسلونا: "من از حضور در باشگاه بارسلونا خیلی خوشحالم و در کل هم شخصیت خیلی مثبتی دارم. من در بهترین باشگاه جهان کار می کنم و ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم، اما باید این تئوری را ثابت کنیم. پیروزی در بازی‌های پیش رو سخت‌تر می‌شود، اما ما بارسلونا هستیم و باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم."

سیستم بازی بارسلونا تحت هدایت ژاوی: "صرف نظر از سیستم، مهمترین مسئله ایده تیم است. ما خواهان مالکیت توپ، ​​پرس شدید و بازپس گیری توپ هستیم. اگر توپ را در اختیار داشته باشید شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. من خواهان تیمی با ذهنیت برنده بوده، می خواهم فرصت های بیشتری ایجاد کرده، شجاع تر باشم و به محوطه جریمه حریف برسیم، زیرا گزینه های بیشتری برای کسب پیروزی خواهیم داشت."

اولین آزمون دشوار ژاوی: "فردا خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما برتر از اسپانیول و مستحق پیروزی با گل های بیشتر بودیم، اما باید خود را در زمین نشان دهیم. برای حضور در دور دوم لیگ قهرمانان باید شجاع بوده، حمله کنید و به دنبال پیروزی باشید. اما نباید فراموش کرد که ما در دیدار رفت با سه گل مغلوب شدیم."

شایعه جذب بغداد بونجاح: "او بازیکن فوق العاده ای است، اما ما تمایلی به قصد بغداد نداریم و نمی دانم این خبر از کجا آمده است. من اصولا دیگر به بازیکنان السد کاری ندارم (با خنده)."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر