از استیو بروس به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری موقت منچستر یونایتد نام برده می‌شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نهایتا چند نتیجه ضعیف و کابوس وار کار دست اوله گنار سولسشر داد و سرمربی نروژی یک روز بعد از شکست 4-1 منچستریونایتد برابر واتفورد پایین جدولی از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد؛ موضوعی که باعث شده گمانه زنی ها در مورد آینده نیمکت یونایتد را به اوج خود برسد.

در حال حاضر گفته شده که مایکل کریک به شکل موقت هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد داشت اما مشخص نیست که این موضوع تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با این حال این طور به نظر می آید که سران یونایتد دو ایده در سر دارند. یا اینکه یک مربی صاحب نام را به اولدترافورد بیاورند که در این مقطع کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. گزینه دوم نیز حضور یک مربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت این تیم محسوب می‌شود که در حال حاضر این محتمل‌تر به نظر می رسد.

 

در واقع گزارش‌ها حاکی از آن است که مائوریسیو پوچتینو اصلی‌ترین گزینه هدایت منچستریونایتد محسوب می‌شود اما حضور سرمربی آرژانتینی احتمالاً در پایان فصل میسر خواهد بود؛ در همین راستا رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که یونایتد فعلاً به دنبال یک مربی موقت است و حالا یک نام عجیب در میان گزینه های آنها مشاهده می شود. استیو بروس که چندی پیش از هدایت نیوکاسل برکنار شد به گزینه هدایت موقت یونایتد تبدیل شده و اصلا بعید نیست تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر