سرمربی ویارئال تاکید کرد که اخراج اوله گنار سولسشر باعث باانگیزه تر شدن منچستریونایتد در بازی فردا خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فردا از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، ویارئال در زمین خود میزبان منچستریونایتد است. ویارئال پس از 4 بازی با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یونایتد نیز با همین امتیاز و به دلیل برتری در بازی رودررو تیم نخست است. آتالانتا با 5 امتیاز این دو تیم را تعقیب می کند.

منچستر در شرایطی به لاسرامیکا پای خواهد گذاشت که اوله گنار سولسشر سرمربی خود را برکنار کرده و مایکل کریک موقتا روی نیمکت خواهد نشست.

اونای امری سرمربی ویارئال در نشست خبری این بازی گفت:« مسیر خودمان را جست و جو می کنیم و برابر منچستری قرار خواهیم گرفت که شانس اول برد است. تفاوت برد و باخت در بازی فردا بسیار زیاد است و تاثیر بالایی روی رتبه بندی گروه خواهد داشت. بی تاب شروع بازی در ورزشگاه خودمان و مشاهده شور و هیجان هواداران هستیم. روز بزرگی خواهد شد.»

 

شرایط ویارئال:« الان نمی دانم وضعیت مصدومان مان چگونه است و تا فردا مشخص می شود به بازی می رسند یا خیر. اطمینان دارم که بازیکنانی که راهی زمین می شوند، همه توان شان را خواهند گذاشت. روی هیچ بازیکن مصدومی ریسک نخواهم کرد.»

منچستر پس از برکناری سولسشر:« بارها برابر سولسشر قرار گرفته ام و باید بگویم که انسان بزرگی است. فکر نمی کنم یونایتد دچار تغییرات زیادی شود و بازی در لیگ قهرمانان نیز همیشه باعث ایجاد انگیزه مضاعف می شود. یونایتد بسیار قدرتمند است و باید خودمان را مهیای رویارویی برابر رونالدو، راشفورد، برونو، دخیا، مک تامینای و ... کنیم. اینها داخل زمین خواهند بود و چندان مهم نیست سرمربی تیم اخراج شده باشد. معتقدم در چنین مواقعی، مسئولیت روی دوش بازیکنان قرار می گیرد و سعی می کنند بهتر از همیشه بازی کنند؛ پس منتظر بهترین منچستریونایتد فصل هستیم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر