گلر آلمانی بارسا معتقد است امشب با وجود خوش شانسی در دقیقه 93 شایستگی پیروزی برابر بنفیکا را داشتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که باید سه امتیازش را کسب می کرد به تساوی رضایت داد تا کار صعودش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دشوار شود. بارسا باید بایرن را در آلیانتس آرنا شکست دهد تا راهی دور بعد شود. بنفیکا اما در صورت پیروزی بر دیناموکیف و شکست یا تساوی بارسا در مونیخ به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

مارک آندره تراشتگن که امشب یک مهار عالی در نیمه اول داشت، در پایان بازی گفت:« بازی بسیار پرتنشی بود و هر دو تیم خیلی خوب کار کردند. معتقدم شایسته برد بودیم ولی نشد. در مجموع به تیمم افتخار می کنم. برابر تیمی بازی کردیم که در دور رفت سه گل به ما زده بود و امشب هم خیلی خوب کار کردند. ما در خانه بازی داشتیم ولی بنفیکا رقیب ساده ای نبود. هدف ما پیروزی بود ولی متاسفانه نشد. امشب فقط گل کم داشتیم.»

 

تراشتگن در مورد فرصت سوزی عجیب صفروویچ در دقیقه 93 و برابر دروازه خالی گفت:« ما در دقایق پایانی ریسکی بازی می کردیم و دفاع رها شده بود. بله؛ روی صحنه صفروویچ خوش شانس بودیم که گل نخوردیم.»

ژاوی:« تاثیر ژاوی روی تیم مشخص است. با او دوباره اشتیاق به تیم برگشته است. همه با انگیزه تریم و با شیوه ای بازی می کنیم که حریف را در دفاع کردن دچار مشکل می کند. امشب فضای زیادی به حریف ندادیم و مطمئنم در ادامه بهتر خواهیم شد.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر