پیشکسوت فوتسال ایران دیدگاه عجیبی درباره شرایط تیم ملی فوتسال دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت فوتسال ایران اظهار کرد: به نظرم پس از کسب مقام سوم جهان در جام جهانی ۲۰۱۶ کاری برای فوتسال نکردیم. پاداش‌های تیم باقی ماند و مشکلات دیگری هم وجود داشت. البته نمی‌خواهم بگویم مدیریت قبلی فدراسیون خوب یا بد بود، اما فدراسیون جدید نسبت به زمانی که روی کار آمده اقدامات خوبی انجام داده و تیم ملی را در زمانی فشرده مدیریت و راهی جام جهانی لیتوانی کرد. در جام جهانی لیتوانی و پس از آن نیز اتفاقاتی رخ داد، اما نباید فراموش کنیم بالا و پایین همیشه وجود دارد.

او با بیان اینکه پس از جام جهانی انگار باز هم متوقف شدیم، ابراز کرد: تا چند روز قبل کمیته فوتسال رییس نداشت و برنامه‌ها مشخص نبود و حتی کسی نمی‌دانست که سرمربی تیم ملی می‌ماند یا خیر. با وجود اینکه زمان کافی برای جام ملت‌های بعدی نداریم و باید اقدامات زیادی انجام شود. حتی معتقدم نسل تیم ملی باید به‌طور کامل تغییر کند چون ممکن است در آینده ضرر کنیم و اینکه فقط زمان حال و نتیجه‌گرایی را در نظر بگیریم اشتباه است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم که چند روز قبل سرپرست کمیته فوتسال مشخص شد و حداقل یک نفر وجود دارد تا او را به‌عنوان مسئول فوتسال کشور بشناسیم. لیگ به خوبی در حال برگزاری است، اما نباید از قافله عقب بمانیم. تیم‌های ملی فوتسال و به خصوص تیم ملی بانوان دچار بلاتکلیفی است و این تیم حتی سرمربی ندارد، چه برسد به برگزاری اردو. امیدوارم فوتسال ما به جایگاه اصلی خود بازگردد، هر چند کار بسیار سختی است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر