تیم ملی سوریه موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل تونس شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوم جام جهانی فوتبال اعراب که در قطر برگزار می‌شود، تیم ملی سوریه از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب مقابل تیم ملی تونس که سه امتیازی داشت، قرار گرفت.

تیم ملی سوریه که پس از شکست سنگین مقابل ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی، در نخستین دیدارش در جام جهانی اعراب برابر امارات نیز مغلوب شده بود، با انگیزه مضاعفی به مصاف تونس رفت و خیلی زود به گل رسید.

سوری‌ها در دقیقه ۴ با شوت پشت محوطه اولیور کاس و دفع عجیب دروازه‌بان تونس که توپ از زیر دستان او عبور کرد و وارد دروازه شد، به گل اول بازی دست یافتند و پیش از پایان نیمه نخست نیز تونس یک اخراجی داد.

تیم ملی سوریه مثل شروع بازی، نیمه دوم را نیز توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ با شوت پشت محوطه تماشایی و مهار نشدنی محمد العنز که به کنج دروازه تونس رفت، گل دوم را به ثمر رساند.

تونس که پس از کسب پیروزی ۵ بر یک مقابل موریتانی به دنبال جبران نتیجه و گرفتن امتیاز در دومین بازی بود، در رسیدن به گل ناموفق بود تا تیم ملی سوریه به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کند و با ۳ امتیاز و تفاضل گل پایین‌تر نسبت به تونس در جایگاه سوم جدول گروه B جام جهانی اعراب بایستد.

گفتنی است، تیم ملی سوریه یکی از همگروه‌های ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است که در هر دو مسابقه رفت و برگشت مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ شکست خورد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر