مدافع راست آلومینیوم پس از دو سال حضور در تراکتور این برابر سرخ‌پوشان تبریزی قرار می‌گیرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی دو فصل موفق در تراکتور سپری کرد و با این تیم قهرمانی در جام حذفی و صعود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رتبه چهارمی جدولی لیگ برتر را طی دو سال پیاپی تجربه کرد، اما حالا این بازیکن با تجربه در شرایطی جدید به تبریز سفر کرده و می‌خواهد مانع از موفقیت تیم سابقش شود.

این مدافع راست تند و تیز که در تمام مسابقات این فصل آلومینیوم حضور ثابت در سمت راست خط دفاعی تیمش داشته، هفته گذشته در تقابل با ذوب‌آهن که سابقه بازی در آن را دارد، نزدیک بود از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد که شوت او در موقعیتی مشکوک به دست دو مدافع حریف اصابت کرد و دفع شد تا او با گل به تراکتور نرسد.

فخرالدینی پس از یک هفته دوباره با یک تیم سابق دیگر خود تقابل دارد و با توجه به اینکه ضربات ایستگاهی را می‌زند، می‌تواند در دادن پاس گل یا حتی گلزنی هم شانس داشته باشد و علاوه بر اینکه در سمت راست خط دفاعی مطمئن کار می‌کند، این توانایی را دارد که با سرعت بالای خود نفوذهای خطرناکی از جناح راست داشته باشد.

این مدافع راست به همراه علیرضا نقی‌زاده دو بازیکنی هستند که سابقه بازی در تراکتور را دارند و این هفته تقابل جذابی با تیمی خواهند داشت که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان با آن موفق کار کرده‌اند و حالا می‌خواهند با آلومینیوم به این روند ادامه بدهند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر