رضا عنایتی سرمربی هوادار اعلام کرد که این تیم از این هفته دوباره پیراهن هایی با رنگ بنفش را بر تن می کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر، تابستان امسال توانست بلیط حضور در این رقابت ها را کسب کند. این تیم در طول فصل گذشته با لباس هایی به رنگ بنفش پای به زمین مسابقه گذاشت اما در لیگ برتر با تصمیم مالکان تیم طرح و رنگ پیراهن این تیم دستخوش تغییراتی شد و به رنگ آبی درآمد.

حتی صحبت هایی نیز در این زمینه مطرح و اعلام شد که ممکن است نام این تیم به دیهیم تغییر کند اما این مسئله در نهایت رد شد و حالا رضا عنایتی سرمربی هوادار از بازگشت این تیم به پوشیدن پیراهن با رنگ بنفش خبر می دهد که بنوعی برند و هویت این تیم محسوب می شود.

عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در این خصوص گفت: از زمانی که من مالک و سرمربی تیم بودم با لباس بنفش بازی می‌کردیم و سعی کردم رنگ خاصی را برای لیگ انتخاب کنم. دوستان اول فصل تصمیماتی گرفتند. از آقای میری تشکر ویژه می‌کنم وقتی این پیشنهاد را به او دادم سریع قبول کرد. این هویتی است که ما با رنگ بنفش ایجاد کرده بودیم و فکر می کنم هویت خوب و بزرگی بود و برند شده بود.

وی ادامه داد: ان شالله دوباره از فردا با رنگ بنفش شروع خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و خاطرات خوش‌مان را تکرار می‌کنم. دوباره از مدیریت باشگاه و شخص آقای میری تشکر می‌کنم که با این اتفاق موافقت کردند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر