پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مقابل لانس با تساوی 1-1 متوقف شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو که در دیدار قبلی مقابل نیس با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، در دیدار امشب فاصله چندانی با شکست نداشتند اما گل ثانیه های پایانی جورجینیو واینالدوم، یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه نصیب این تیم کرد.

این دیدار تا دقیقه 62 بدون گل دنبال شد تا اینکه لانس روی یک صحنه جنجالی به گل رسید. در حالی که لیونل مسی به دلیل برخورد با بازیکن لانس روی زمین افتاده بود، بازیکنان این تیم بازی را دنبال کردند و سِکو فوفانا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه که با اشتباه کیلور ناواس همراه شد، دروازه پی اس جی را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان پاری سن ژرمن تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، واینالدوم دروازه لانس را باز کرد. روی ارسال دقیق کیلیان امباپه از سمت چپ بود که واینالدوم زودتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.

 

با این تساوی، پی اس جی 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از المپیک مارسی و 13 امتیاز اختلاف، همچنان با خیال راحت در صدر جدول لیگ 1 جای دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر