هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر تاکید کرد به قصد گلزنی از روی نقطه کرنر به سمت دروازه رم ضربه زده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با ارائه نمایشی فوق العاده در نییمه اول با سه گل رم را مغلوب کرده و خود را به یک قدمی صدر جدول لیگ ایتالیا رساند. اما گل اول نراتزوری در این دیدار را هاکان چالهان اوغلو با ضربه ای فوق العاده و دقیق از روی نقطه کرنر و البته با استفاده از اشتباه روی پاتریسیو به ثمر رساند. حالا هافبک جدید اینتر مدعی شد روی زدن چنین ضرباتی برنامه داشته و این بار ارسال او به تور دروازه حریف نشسته است.

هاکان چالهان اوغلو گفت: "بله، من به قصد گلزنی ضربه ام را زدم. من همیشه سعی می کنم از نقطه کرنر به سمت دیرک نزدیک تر ضربه بزنم و خوشبختانه این بار هدفم خوب پیش رفت و موفق به گلزنی شد. بابت این گل و البته ارسال پاس گل برای ادین ژکو خیلی خوشحالم. اینتر بر  کل جریان بازی مسلط بود، ما اصلا به رم اجازه حمله ندادیم و این یک عملکرد فوق العاده از سوی ما بود.

بهترین عملکرد فصل اینتر؟ ما نمایش های درخشان بزرگ دیگری مقابل تیم هایی چون یوونتوس و میلان و بدون توجه به نتایج مساوی آن مسابقات داشتیم. ما هرگز از باور به کسب پیروزی دست نکشیدیم. حالا در ترکیب این تیم احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته و در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته ام. من می‌خواهم بهترین عملکردم را برای تیم و باشگاه انجام دهم و در ادامه نتیجه تلاش من مشخص خواهد شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر