ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که شرایط صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان به خود آن‌ها بستگی دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاید به جرات بتوان گفت که فرداشب بارسلونا در حساس ترین بازی فصل خود به میدان خواهد رفت. جایی که آنها در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ مهمان بایرن خواهند بود و محکوم به پیروزی هستند تا بدون هیچ اما و اگری به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

بایرن مونیخ پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است. این در حالی است که بارسلونا با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در سمت دیگر بنفیکا با پنج امتیاز تیم ژاوی را تعقیب می کند.

بنفیکا در مسابقه رو در رو برابر بارسا یک برد و یک تساوی کسب کرده و در صورت عدم پیروزی بلوگرانا برابر بایرن و از طرف دیگر برد تیم پرتغالی مقابل دیناموکیف، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف و راهی لیگ اروپا می شود؛ اتفاقی که یک کابوس بزرگ را برای هواداران این تیم رقم خواهد زد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پیش از بازی برابر بایرن گفت: "ما مشتاق شروع این بازی هستیم. ما یکی از سخت‌ترین حریفان‌مان را پیش روی خود داریم. بایرن یکی از بهترین باشگاه های جهان است اما می‌دانیم همه چیز به خودمان بستگی دارد. ما هرگز در مونیخ به پیروزی نرسیده ایم و حالا می توانیم تاریخ را تغییر دهیم. ما بسیار هیجان زده هستیم تا با سلاح های خود در این راه رقابت کنیم.

بازی در زمین بایرن مونیخ بهترین سناریو نیست اما همانطور که گفتم ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. امیدوارم تحت تاثیر آخرین شکست ها مقابل بایرن مونیخ قرار نگیریم. ما تا انتها به تلاش خود ادامه خواهیم داد. چرا نتوانیم در مونیخ به پیروزی برسیم؟"

حضور احتمالی بارسلونا در لیگ اروپا: "ما تلاش خواهیم کرد. هر کسی که تلاش کند و تا آخر بجنگد، شکست‌خورده نیست. اگر فردا چنین اتفاقی رخ دهد در مورد آن صحبت خواهیم کرد. شرایط دشوار است اما همه چیز به خودمان بستگی دارد. با این حال ما در این بازی به پیروزی خواهیم رسید. یک رقیب بسیار دشوار پیش روی ماست. فردا خواهیم دید که آیا این یک معجزه است یا نه. با این حال من پیروزی مقابل بایرن مونیخ را معجزه نمی دانم چراکه بارسلونا می تواند هر حریفی را شکست دهد.

تلاش ما این است که بارسا از هیچ رقیبی در اروپا کم نداشته باشد. کار زیادی در پیش است و باید صبور باشیم. واقعیت این است که فردا باید رقابت کنیم و سعی می کنیم بازی را ببریم.  بعد از بازی ما آنالیز خواهیم کرد که کجا هستیم."

وضعیت عثمان دمبله: "من بارها گفته ام که او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او به ما کمک زیادی کرده است. من او را خوشحال می بینم و فردا او باید مهم باشد، اما نه تنها او بلکه همه تیم. برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ به دمبله و دیگر بازیکنان وابسته هستیم."

فرم فوق العاده روبرت لواندوفسکی: "اگر او بهترین نباشد، یکی از بهترین هاست. او سال ها تفاوت ایجاد کرده است. او نه تنها گل می زند، بلکه بسیاری از کارها را به خوبی انجام می دهد. او یک فوتبالیست درجه یک در پست خود است. ما باید کارهای دفاعی مهمی انجام دهیم تا او را تا حد امکان کنترل کنیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر