باشگاه تاتنهام از لغو بازی فردا شب خود در لیگ کنفرانس اروپا خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم تاتنهام که پس از حضور آنتونیو کونته، نتایج خوبی کسب کرده است، این روزها با یک موج کرونایی شدید مواجه شده که برگزاری بازی هایش را هم تحت الشعاع قرار داده است.

دو روز پیش بود که خبر رسید تست کرونای 6 بازیکن و دو مربی تاتنهام در آستانه شروع برنامه پرفشار بازی‌‌های فوتبال انگلیس (از اواخر ماه دسامبر 2021 تا فوریه 2022) مثبت شده است.

بر اساس اعلام رسانه های بریتانیایی، اکنون تست کووید-19 هشت بازیکن و پنج کادرفنی تاتنهام مثبت شده و وضعیت این باشگاه از نظر کرونایی کاملا قرمز است.

در چنین شرایطی به نظر می رسید که بازی حساس تاتنهام با رنس هم به تعویق بیافتد که این گونه هم شد و باشگاه انگلیسی در توئیتر خود رسما اعلام کرد که بازی خانگی اش در گروه G لیگ کنفرانس اروپا مقابل رن، پس از چند مورد مثبت COVID-19 در بین اعضای باشگاه، فردا برگزار نخواهد شد.

 

تاتنهام در حال حاضر با 7 امتیاز در رده دوم گروه G لیگ کنفرانس اروپا پایین تر از رنس 11 امتیازی ایستاده و به هر سه امتیاز بازی شب پایانی دور گروهی با این تیم نیاز دارد؛ بازی که قرار بود فردا برگزار شود اما لغو و به زمان دیگر موکول شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر