مارسلو، کاپیتان رئال مادرید قصد دارد در سال 2022 به کشور خود برزیل بازگردد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشان و بلندمدت حضور مارسلو در ترکیب رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و این مدافع باتجربه و برزیلی بعد از سال ها از این تیم جدا خواهد شد. مارسلو که با 16 سال حضور در رئال مادرید یکی از قدیمی ترین و البته پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه لقب گرفته، قصد دارد دوباره در سال های پایانی دوران ورزشی خود در لیگ برزیل بازی کرده و همانجا از فوتبال خداحافظی کند.

نشریه اوله مدعی شد پس از 16 سال حضور در رئال مادرید، مارسلوی برزیلی با پایان قرارداد خود در ماه ژوئن آینده از این تیم جدا خواهد شد و همه شواهد حاکی از آن است که او قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. به نظر می رسد فلومیننزه، باشگاهی که مارسلو در آن رشد و تبدیل به بازیکن بزرگی شد، مقصد بعدی او خواهد بود.

مارسلو در فصل جاری در ترکیب رئال مادرید چندان حضور پررنگی نداشته و اغلب بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. بدین ترتیب و بعد از بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس در سال های اخیر، مارسلو نیز دیگر بازیکن باتجربه ای از رئال مادرید لقب می گیرد که از این تیم جدا می شود. ستاره هایی که در دهه گذشته نقش بزرگی در چهار قهرمانی تاریخی رئال مادرید در لیگ قهرمانان ایفا کردند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر