اتلتیک مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد در ژانویه پیش قراردادی با آنتونیو رودیگر به امضا برساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر تنها یک ماه دیگر آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. در واقع ستاره آلمانی می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع آبی‌های لندن جدا شود و بر اساس گزارش‌ها در انگلیس به نظر می‌رسد که شانس ماندن آنتونیو رودیگر در چلسی به کمترین میزان خود رسیده است.

اگرچه مدافع آلمانی نقش بسیار مهم و کلیدی را در چلسی توماس توخل ایفا می‌کند اما گفته می شود که حقوق درخواستی این بازیکن باعث شده که مذاکرات او و چلسی برای تمدید قرارداد به بن‌بست بخورد. آخرین پیشنهاد آبی‌ها به رودیگر دستمزد هفتگی 140 هزار پوند بود اما با موافقت ستاره آلمانی روبرو نشده و به نظر می رسد که بعد از آن نیز مذاکرات بین دو طرف متوقف شده است.

از طرف دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید یکی از مهمترین مشتریان آنتونیو رودیگر محسوب می‌شود. باشگاه اسپانیایی به شدت شرایط تقویت خط دفاعی خود را بررسی می کند و قصد دارد هر طور که شده رودیگر را به خدمت بگیرد. در همین راستا اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رئال مادرید به جذب رودیگر اطمینان دارد و قصد دارد در ژانویه پیش قرارداد با این بازیکن به امضا برساند تا در تابستان او را به شکل آزاد به خدمت گرفته و سانتیاگوبرنابئو بیاورد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر