سرمربی آلومینیوم امیدوار است برای دومین تقابل پیاپی با فجر سپاسی به پیروزی دست پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در شرایطی در نیم‌فصل سال ۹۸ هدایت آلومینیوم اراک را عهده‌دار شد که نخستین حضور او روی نیمکت این تیم در دیدار حساس مقابل تیم مدعی فجر شهید سپاسی اتفاق افتاد.

خطیبی در حالی آن مقطع سرمربیگری آلومینیوم را عهده‌دار شد که این تیم کار سختی در شیراز مقابل فجر سپاسی داشت، اما اراکی‌ها توانستند در آن مسابقه به برتری ۲ بر یک دست پیدا کنند و در ادامه با سرمربی خود شرایط بهتری به دست بیاورند و راهی لیگ برتر شوند.

آلومینیوم در نیمه اول آن مسابقه با یک گل مقابل فجر سپاسی شکست خورد، اما در نیمه دوم ابوالفضل عکاشه، مهاجم ۲۲ ساله حال حاضر شهرخودرو که آن زمان در جمع اراکی‌ها حضور داشت، توانست کار را به تساوی بکشد و در ادامه نیز سعید خردمند گل دوم شاگردان خطیبی را به ثمر رساند تا آنها صاحب برد خارج از خانه مقابل فجر شوند.

 

رسول خطیبی در شرایطی دوباره و پس از حدود دو سال مقابل فجر سپاسی شیراز قرار می‌گیرد که حالا هر دو تیم در لیگ برتر حضور دارند و این بار سرمربی آلومینیوم در شرایطی بهتر نسبت به آن مقطع و تیمی که جزو بالانشینان است، شاگردانش را به مصاف شیرازی‌ها می‌فرستند تا بتوانند سه امتیاز دیگر کسب کنند.

آلومینیوم در دیدار اخیرش برد ارزشمندی در تبریز مقابل تراکتور به دست آورد و در صورتی که شاگردان خطیبی فردا بتوانند از سد فجر شهید سپاسی عبور کنند، به جمع سه تیم بالای جدول برمی‌گردند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر