محمد حسینی، مدافع هوادار می‌گوید برای گلزنی به پرسپولیس برنامه داشته و حتی خوشحالی گل‌ نیز تمرین کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد حسینی بازیکنی بود که با گلش در نیمه اول زودتر از بقیه هواداری‌ها پرسپولیس را به چالش کشید. او در خصوص این بازی گفت: بازی خیلی خوب بود و روز فوق العاده‌ای برای ما بود اما روی ضربات ایستگاهی تمرکز لازم را نداشتیم و دو گل خوردیم اما مقابل پرسپولیسی که فینالیست آسیا و قهرمان پنج دوره لیگ است مساوی کار کمی نبود. 

حسینی ادامه داد: ما پرسپولیس را کلافه کرده بودیم و روز فوق‌العاده‌ای برای ما بود. همه بازیکنان خیلی خوب بودند اما باید روی ضربات ایستگاهی تمرکز کنیم تا دروازه ما به این صورت باز نشود. می‌توانستم ببریم و برد در مشت‌ ما بود و حیف شد و این سه امتیاز فوق العاده بود و می‌توانست شخصیت عالی به تیم دهد و شرایط تیم تغییر می‌کرد اما همین مساوی و یک امتیاز هم مقابل پرسپولیس فوق العاده‌ است. 

او در خصوص گلی که زد گفت: پست من دفاع وسط است و از دوهفته قبل در ذهنم بود که می‌توانم مقابل پرسپولیس گل بزنم و خداراشکر توانستم به تیم بزرگ پرسپولیس گل بزنم. البته یک گل هم قبل آن زدم و هنوز صحنه را ندیدم که بدانم آفساید بود یا نه ولی چون یک گل زدم به آفساید بودن آن گل قانع می‌شوم!

حسینی در خصوص این تساوی اضافه کرد: از نتیجه راضی هستیم اما می‌شد ببریم. پرسپولیس واقعا تیم فوق العاده‌ای بود من تا به حال هیچ تیمی را ندیده بودم که در کناره‌ها تا این حد کار ترکیبی فوق‌العاده انجام دهد و خیلی به ما فشار آورند اما برای ما یک روز عالی بود.

مدافع هوادار در خصوص گل دقیقه نودی نعمتی گفت: متاسفانه گلی که سیامک زد به سر عبدی برخورد کرد و تغییر جهت داد. به قول آقا رضا تیم ما فعلا روی دور بدشانسی است و گل‌های عجیب و غریب دریافت می‌کنیم. شک نکنید این بدشانسی‌ها روزی تمام می‌شوند و نتایج درخشان می‌گیریم چرا که تیم پتانسیل خوبی دارد.

او در پاسخ به اینکه برخی هوادار را گزینه سقوط می‌دانند گفت: حتی صحبت درباره سقوط توهین به تیم‌ما است. تیم ما از لحاظ بازیکن و کادر و عوامل باشگاه شخصیت بالایی دارد و هیچ وقت این موضوع به ذهن کسی خطور نکند که تیم ما سقوط می‌کند. ما به دنبال رتبه تک رقمی هستیم و فقط فرصتی می‌خواهیم که بدشانسی‌ها تمام شوند و نتایج درخشان بگیریم.

حسینی در مورد اینکه میری وقتی دروازه باز شده بود به توپ ضربه زد و خوشحالی گل کرد با لحنی جالب توضیح داد: در آن صحنه من سر او داد زدم و با تشر به او گفتم من گل را زدم چرا تو خوشحالی کردی؟! پیمان دوست داشت گل بزند و بچه‌ها می‌گفتند اگر پیمان گل را می‌زد آفساید بود. خودم دیدم که از خط رد شد و پیمان زد. حتی اجازه خوشحالی گل به من نداد! من دو خوشحالی گل آماده کرده بودم که گویا خوشحالی پیمان را نشان دادند. من دو خوشحالی گل داشتم که توانستم یکی از آن‌ها را انجام دهم که آن‌ها راهم تلویزیون نشان نداد. امیدوارم حداقل کلیپی از آن خارج شود که اگر نشود اتفاق بدی برایم می‌افتد چون انگشت حلقه‌ام را بوسیدم. امیدوارم دیگر پیمان این کار را تکرار نکند! (باخنده)

مدافع هوادار در پایان گفت: از خانوادم ممنونم که امروز در ورزشگاه بودند و همیشه یک حمایت ویژه از سمت خانواده و دوستانم وجود دارد که در هر بازی انگیزه مضاعفی می‌دهد. از طرفی دعای خیر پدر و مادر و همسرم بود که امروز توانستم گل بزنم و امیدوارم خوشحال‌شان کرده باشم‌.

تگ های مرتبط

ارسال نظر