آلتای اسپور در حضور ۷۴ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود مقابل هاتای اسپور مغلوب شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که برخلاف پنج دیدار گذشته‌اش محمد نادری را دوباره در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب در استادیوم بورنووا عزیز کوچاغلو شهر ازمیر مقابل هاتای اسپور رده چهارمی قرار گرفت.

 شاگردان مصطفی دنیزلی در آلتای اسپور موفق شدند گل اول بازی را بزنند ولی قبل از پایان نیمه اول گل تساوی مقابل هاتای اسپور را دریافت کردند تا تیم‌ها با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

محمد نادری که پس از ۱۰ حضور ثابت و پیاپی در ترکیب آلتای اسپور در شروع سوپر لیگ ترکیه، طی پنج هفته گذشته این رقابت‌ها بخاطر آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود، در دقیقه ۷۴ دیدار با هاتای اسپور تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

دو دقیقه از تعویض محمد نادری گذشته بود که شاگردان دنیزلی دومین گل را دریافت کردند و در دقیقه ۸۶ هم یک پنالتی به هاتای اسپور دادند که مامه دیوف نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

یاران نادری که در دو دیدار قبل به تساوی رسیده بودند، در دیدار برابر هاتای اسپور با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند تا ۱۸ امتیازی بمانند و نتوانند از رتبه چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالا بروند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر