بوآویشتا در حضور یک نیمه‌ای دروازه‌بان ایرانی خود مقابل اسپورتینگ لیسبون شکست خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در شرایطی شنبه شب هشتمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال را برای بوآویشتا انجام داد که انگیزه زیادی برای ثبت دومین کلین‌شیت فصل مقابل اسپورتینگ لیسبون داشت، اما او در این دیدار تنها یک نیمه در زمین بود و با بدشانسی مواجه شد.

دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا که طی هفت هفته اخیر لیگ برتر پرتغال و یک دیدار لیگ‌کاپ تبدیل به گلر اصلی تیمش شده بود، در نیمه اول دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون سه بار از گل خوردن تیمش جلوگیری کرد، یک خروج موفق داشت، ۱۰ پاس با دقت ۵۹ درصدی داد، ۴ ضربه از ۱۱ شوت او صحیح بود و در یک دوئل هوایی برنده شد ولی نتوانست در نیمه دوم تیمش را همراهی کند.

بیرانوند در دقیقه ۴۳ دیدار مقابل اسپورتینگ توسط پدرو پورو دروازه‌اش خود را باز شده دید، اما خوش‌شانس بود که با تصمیم کمک داور ویدئویی گل دریافتی‌اش مردود اعلام شد.

در بازبینی صحنه منجر به گل مردود اسپورتینگ، بازیکنی که پاس گل این تیم را داد ۳۳ سانتی‌متر در آفساید بود تا داور تصمیم بگیرد این گل را مردود کند.

دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا که یک‌بار در دقیقه ۳۰ مورد مداوای کادر پزشکی تیمش قرار گرفته بود، در نیمه دوم نتوانست بازی کند و جای خود را به رافائل باراکالی داد که این گلر با تجربه در دقایق ۵۳ و ۵۹ با ضربات زمینی پابلو سارابیا و نونو سانتوس دروازه خود را باز  شده دید.

یاران بیرانوند که طی ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال در کسب پیروزی ناکام بودند و ۴ باخت و ۶ تساوی داشتند، در دیدار مقابل اسپورتینگ هم که از ساعت ۲۴ شنبه شب در چارچوب هفته چهاردهم این رقابت‌ها در ورزشگاه خوزه آلوالاده لیسبون برگزار شد، با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

تیم فوتبال بوآویشتا با شکست خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون که ششمین باخت فصل آنها بود، ۱۲ امتیازی ماند و در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر