رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می گوید نوریچ هرگز مانند یک تیم پایین جدولی مقابل آنها بازی نکرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دومین مسابقه لیگ برتری که رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده داشت موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید نوریچ را شکست دهد؛ شیاطین سرخ حالا با 27 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند و به ادامه رقابت ها امیدوار هستند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: "برخی بازیکنان ما تکنیکی هستند و امروز فضای کافی برای آنها وجود نداشت بنابراین در چنین مسابقاتی باید شما از نظر فیزیکی شجاع باشید و بتوانید در آن سطح رقابت کنید. بازی بسیار سخت و فشرده ای بود. آنها خیلی خوب بودند و مانند یک تیم پایین جدولی بازی نکردند.

از ابتدا بازی را کنترل می کردیم اما همیشه بهترین راه حل های ممکن را نداشتیم. از نظر دفاعی خوب کار کردیم، از نظر تاکتیکی در نیمه اول اجازه ندادیم آنها شوت ها یا موقعیت های زیادی داشته باشند. در بین نیمه به بچه‌ها گفتم که باید سرعت و شدت بازی را افزایش دهیم. نیمه دوم کمی بهتر بود اما در پایان خوش شانس بودیم که کلین شیت داشتیم."

 

رانگنیک در ادامه گفت: "ما بیشترین تعداد گل را در بین 10 تیم برتر دریافت کرده‌ایم. اکنون دو کلین شیت داریم که خوب است، اما هنوز باید در خارج از خانه پیشرفت کنیم، به خصوص در مقابل تیم‌های فیزیکی یا تیم‌هایی که مانند نوریچ که از بالا حمله می کنند. سه روز دیگر یک بازی خارج خانه دیگر مقابل برننفورد خواهیم داشت که اصلاً از این آسانتر نخواهد بود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر