بازی دو تیم چلسی و لیدزیونایتد بعد از سوت پایان مسابقه به جنجال کشیده شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امشب در استمفوردبریج شاهد یکی از جذاب ترین بازی های این هفته فوتبال انگلیس بودیم؛ جایی که دو تیم چلسی و لیدز یونایتد به مصاف یکدیگر رفتند و نهایتاً این شاگردان توماس توخل بودند که در یک مسابقه پر کش و قوس حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دادند تا فاصله‌شان با منچسترسیتی صدرنشین بیشتر نشود.

این لیدزیونایتد بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی توسط رافینیا به گل رسید. اما پیش از پایان نیمه اول میسون مونت توانست کار را به تساوی بکشاند. چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی توسط جورجینیو به گل برتری دست یافت.

در ادامه لیدز یک بازی هجومی را ارائه داد و موفق شد در دقیقه 83 گل تساوی را وارد دروازه چلسی کند.  اما این پایان کار نبود و در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد داور یک پنالتی مشکوک را روی آنتونیو رودیگر اعلام کرد. جورجینیو باز هم پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا چلسی در لحظات پایانی سه امتیاز ارزشمند را کسب کرده باشد.

در در واقع به نظر می‌رسید که بازیکنان لیدزیونایتد از پنالتی اعلام شده برای چلسی بسیار عصبانی بودند و همین موضوع باعث شد که بعد از سوت پایان مسابقه درگیری نسبتاً شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل بگیرد. با این حال نهایتا بعد از چند دقیقه شرایط آرام شد و بازیکنان به رختکن رفتند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر