چلسی با گلزنی در دقیقه 92 موفق به کسب پیروزی دشواری برابر لیدز یونایتد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته گذشته ناباورانه صدرنشینی گروه خود در لیگ قهرمانان را از دست داده بود، امشب در دیداری مهیج 2-3 لیدز را مغلوب کرده و در کورس صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.

لیدز بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و با ضربه والی رافینیا می توانست به گل اول دست یاب، اما ریس جیمز با حضور به موقع خود مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 20 این بار لیدز از روی یک ضربه ایستگاهی می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه رافینیا با عکس العمل ادوارد مندی همراه شد.

اما در دقیقه 28 داور بعد از بازبینی صحنه خطای مارکوس آلونسو را اعلام کرد تا لیدز صاحب یک ضربه پنالتی شود. رافینیا پشت توپ قرار گرفته و با ضربه ای دقیق دروازه چلسی را باز کرد تا لیدز از حریف نامدار خود پیش افتد.

 

در ادامه چلسی برای زدن گل تساوی سراپا حمله شده و در اواخر نیمه اول به گل رسید. مارکوس آلونسو بعد از یک و دو با تیمو ورنر ارسال خوبی برای میسون مونت داشت و این هافبک انگلیسی بدون مزاحم موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه لیدز را باز کند.

در ثانیه های پایانی نیمه اول کای هاورتز در موقعیتی تک به تک فاصله ای تا زدن گل دوم چلسی نداشت، اما میسلر به خوبی ضربه این بازیکن را مهار کرد تا نیمه اول با همان تساوی به اتمام برسد.

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله به گل رسید. داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود چلسی اعلام کرد، جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و با نواختن ضربه ای دقیق و خلاف جهت موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

در دقیقه 64 لیدز فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه رافینیا بعد از برخورد به مدافع چلسی و تغییر مسیر توسط ادوارد مندی مهار شد  و این فرصت خوب از دست رفت. اما در دقیقه 82 لیدز به گل تساوی دست یافت. ارسال رابرتس در شش قدم به گلهارت رسید و بازیکن تعویضی لیدز موفق شد گل دوم این تیم را از فاصله ای نزدیک به ثمر برساند.

اما در دقیقه 92 و با متوقف شدن آنتونی رودیگر در محوطه جریمه چلسی، این تیم صاحب دومین ضربه پنالتی شد. جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و توانست گل سوم چلسی را نیز به ثمر برساند تا آنها در خانه به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر