به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال امارات به زودی تصمیم به اخراج برت فان مارویک هلندی بگیرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 5 گله برابر قطر باعث شده است که برت فان مارویک سرمربی تیم ملی امارات در آستانه برکناری از این تیم قرار بگیرد. نتایج ضعیف امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی باعث انتقادات فراوان از این مربی هلندی شده بود ولی پیروزی برابر لبنان در دور ششم باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال امارات به این مربی فرصت داده تا او کارش را در جام ملت های عربی ادامه دهد.

کسب دو پیروزی در دو دیدار ابتدایی این رقابت ها برابر سوریه و موریتانی باعث شد تا علاقه مندان به فوتبال در امارات به حفظ این روند خوب امیدوار باشند. اما شاگردان فان مارویک با شکست برابر تونس به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی شدند و شب گذشته نیز با نتیجه دور از انتظار 5 بر صفر بازی را به قطر واگذار کردند تا اکنون این مربی هلندی یک قدم تا اخراج فاصله داشته باشد.

از صبح امروز اخباری در رابطه با احتمال اخراج برت فان مارویک در رسانه ها منتشر شد و اکنون روزنامه البیان مدعی شده که کمیته تیم های ملی به زودی جلسه ای اضطراری به ریاست یوسف حسین رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال امارات برگزار می کند تا درباره آینده فان مارویک سرمربی هلندی صحبت کند.

در همین خصوص، روزنامه الرویة امارات نیز نوشت اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه عبدالعزیز العنبری در آستانه تصدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال امارات قرار دارد تا جانشین فن مارویک شود. در صورتی که تصمیم برکناری مربی هلندی توسط کمیته فنی و تیم های ملی گرفته شود، العنبری قوی ترین کاندیدای هدایت امارات محسوب می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر