رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد مسائل اخیر پیرامون تیم ملی فوتبال بزرگسالان توضیحات کوتاهی داد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد امضای تفاهم نامه با فدراسیون قطر گفت: بر اساس این تفاهم نامه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ما اردوهایی در کشور قطر برگزار خواهد کرد. با توجه به قرعه کشی جام جهانی برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر بازی با تیم های بزرگ دنیا باشیم تاکید کرد: توافقات لازم را انجام دادیم که بخش مهمی از اردوهای تیم ملی بزرگسالان ما قبل از ورود به جام جهانی در قطر برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر حمایت از اسکوچیچ گفت: فعلا که هستند و کارشان را می کنند؛ ما هم حمایت شان می کنیم. از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی راضی هستیم.

مساله پرداخت نشدن پاداش ملی پوشان و مشکلات مالی که آن ها را مجبور به اعتراض دسته جمعی در اینستاگرام کرده بود، دیگر موضوع مهم این چند وقت اخیر فوتبال ملی ایران بود که عزیزی خادم در مورد آن گفت: پاداش ها پس و پیش می شود ولی حتما پرداخت خواهد شد. 

او با اشاره به سود بالای تیم ملی از صعود به جام جهانی تاکید کرد: چیزی حدود 12 میلیون دلار فیفا خواهد داد و AFC هم فکر می کنم 4 میلیون دلار خواهد داد که در مجموع 16 میلیون دلار می شود. امروز به لطف خدا هم سریع ترین صعود را رقم می زنیم و هم هزینه ها قابل مقایسه نیست. با زیر 1.5 -2 میلیون دلار تیم ملی ایران صعود کرد. عواید حاصل از جام جهانی با یک سرمربی گرانقیمت تهاتر نشده است. 

آخرین موردی که عزیزی خادم پاسخی کوتاه اما امیدوار کننده به آن داد، موضوع مهدی طارمی و بازگشت او به جمع ملی پوشان بود. رئیس فدراسیون فوتبال از حل مشکل یاد شده به صورت تلویحی خبر داده و افزود: امیدوارم که در بازی با عراق مهدی طارمی هم باشد و تعامل لازم برقرار شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر