مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن ممکن است در فصل زمستان راهی بارسلونا شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در سومین فصل حضور در پاری سن ژرمن برای مائورو ایکاردی چندان مساعد نیست و او هنوز به زندگی در فرانسه عادت نکرده است. همچنین ورود لیونل مسی به رختکن این باشگاه این بازیکن را به انتخاب چهارم مائوریسیو پوچتینو تبدیل کرده و اصولا در بازی های مهم خبری از قرار گرفتن مائورو ایکاردی در ترکیب پاری سن ژرمن در ماه های اخیر نبوده است.

اما نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد این مهاجم آرژانتینی از شرایط خود در پاریس رضایت نداشته و بعد از حواشی ماه های اخیر و البته شرایط دشوار قرار گرفتن در ترکیب ثابت، به دنبال جدایی از این تیم متمول فرانسوی است. تحرکاتی در مورد انتقال مائورو ایکاردی به بارسلونا آغاز شده و خود او نیز خواهان بازگشت به باشگاهی است که آنجا پرورش یافته است.

کاتالان ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شدت به دنبال خرید یک مهاجم جدید هستند و با توجه به تمایل خود مائورو ایکاردی به انتقال به این باشگاه، احتمالا توافق با او راحت تر از گزینه های دیگر خواهد بود. بارسلونا بعد از دوری غیرمنتظره سرخیو آگوئرو از میادین، در هفته های اخیر به شدت از فقر یک مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج برده و مائورو ایکاردی می تواند بهترین و البته گزینه دسترس آنها در ماه ژانویه لقب بگیرد.

 

همچنین بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن نیز مشکل چندانی با جدایی ایکاردی داشته باشد. از نیوکاسل، تاتنهام و یوونتوس به عنوان دیگر مقاصد احتمالی این بازیکن پرحاشیه نام برده شده و حتی اخبار حاکی از آغاز مذاکرات واندا نارا با مدیران بیانکونری بوده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر