جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، می گوید این تیم نباید اجازه دهد که فاصله با تیم‌های بالای جدول بیش از این شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که چند روز پیش در مقابل بایرن مونیخ شکست خورده بود و با یک حذف باورنکردنی از لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد، امیدوار بود که امشب با پیروزی مقابل اوساسونا کمی شرایط روحی خود را بهبود ببخشد اما نهایتاً شاگردان ژاوی هرناندز با نتیجه 2-2 متوقف شدند تا اوضاع برای بلوگرانا ناامید کننده تر از قبل شود.

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در پایان بازی گفت: "باعث تاسف است. فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و در یک زمین دشوار عملکرد قابل قبولی داشتیم. در پایان روی یک ریباند گل دریافت کردیم و این باعث تاسف است. ما هرگز از نتیجه راضی نیستیم چرا که باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. اکنون یک دوره جدید شروع می‌شود که ما باید در آن سه امتیازها را در لیگ به دست آوریم. این اولویت ما است و نباید اجازه دهیم که فاصله با تیم‌های بالای جدول بیشتر از این شود."

پیکه در ادامه گفت: "هدف این است که به بازی بعدی فکر کنیم و فقط تمرکزمان را روی کوتاه مدت بگذاریم. ما می‌دانیم که در دراز مدت این بازیکنان جوان برای باشگاه عملکرد خوبی خواهند داشت. شما باید نتیجه بگیرید، برنده شوید و بازهم برنده شوید. واقعاً این یک چیز فوری و مهم برای ماست. ما در حال حاضر در یک وضعیت بحرانی به سر می‌بریم.

 

من فکر می‌کنم که ما کم‌کم چیزهای بیشتری ارائه خواهیم داد. از طرفی بدیهی است که ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم. ما در نحوه عملکرد و کسب نتایج پیشرفت خواهیم کرد. در حال حاضر مسئله زمان مطرح است که ما آن را نداریم. لازم است که شروع به پیروز شدن کنیم و حالا هر بازی برای ما حکم فینال را دارد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر