گفته می‌شود که واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی مذاکرات خود را برای انتقال قرضی این ستاره آرژانتینی به یوونتوس آغاز کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که مائورو ایکاردی در اینتر حضور داشت بحث علاقه باشگاه یوونتوس به جذب این بازیکن مطرح بود. در واقع بارها شایعاتی پیرامون احتمال حضور این بازیکن در بیانکونری وجود داشت ولی تا به حال این اتفاق رخ نداده است؛ شایعه ای که حالا دوباره رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته و این امکان وجود دارد که به زودی انتقال ایکاردی به تورین نهایی شود.

در همین راستا فوت مرکاتو گزارش داده که واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌ مائورو ایکاردی با رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره‌آ آنیلی دیدار داشته تا در مورد انتقال این بازیکن به بیانکونری مذاکره کند. گفته می‌شود که مذاکرات بین این دو نفر بر سر انتقال قرضی ستاره آرژانتینی به یوونتوس در ژانویه بوده است.

از طرف دیگر بعید به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز مشکلی با جدایی مائورو ایکاردی داشته باشد اما قطعاً یوونتوس باید خواسته های مالی آنها را هم برآورده کند.

 

ترافیک بالای خط حمله پاری‌سن ژرمن بعد از آمدن لیونل مسی بیشتر هم شده است و این موضوع باعث شده که کمتر به مائورو ایکاردی بازی برسد. او در این فصل 17 بازی برای تیم فرانسوی انجام داده و تنها سه گل به ثمر رسانده است و باید جدایی او از پارک دو پرنس را قریب‌الوقوع دانست.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر