سرخیو راموس نتوانست به قول خود وفادار بماند و خیلی زود موعد تقابل با رئال مادرید فرا رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان پرتلاطم و عجیبی در لیگ اسپانیا رخ داد و سرخیو راموس و لئو مسی، کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا پس از خداحافظی تلخ با تیم های خود، با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کردند. علیرغم تلاش هر دوی آنها برای تمدید، در نهایت امکان ماندن فراهم نبود و این دو ستاره محبوب دو تیم پرافتخار لالیگا پیراهن باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن را به تن کردند.

اما امروز قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بر اساس قرعه این باشگاه پاریسی با رئال مادرید در این مرحله بازی خواهد کرد، بنابراین سرخیو راموس تنها چند ماه بعد از کوچ اجباری از برنائو باید به مصاف تیم سابقش برود.

اما هواداران رئال مادرید در همین یکی دو ساعت در شبکه های اجتماعی به مصاحبه سرخیو راموس در سال 2019 اشاره کرده و مدعی شدند نمی توان در فوتبال چنین قول هایی به هواداران داد. سرخیو راموس در آن مقطع اطمینان داده بود "هرگز به تیمی نمی روم که با رئال مادرید رقابت کند، زیرا زمانی از این تیم جدا می شوم که کشش حضور در بالاترین سطح را نداشته باشم."

اما اختلاف با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در نهایت سرخیو راموس را مجبور به جدایی از باشگاه رئال مادرید کرد و او علیرغم تلاش فراوان به خصوص در هفته های پایانی، نتوانست رضایت باشگاه برای تمدید قرارداد را جلب کند. اما دست روزگار خیلی زود سرخیو راموس را در مقابل رئال مادرید قرار داد و حالا یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه باید در مقابل اولتراسورهای برنابئو به میدان برود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر