محمد ربیعی می‌گوید کیفیت پایین زمین حافظیه، اجازه ارائه فوتبال را به تیم ها نمی‌دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم مس رفسنجان امروز در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر میهمان تیم فجرسپاسی شیراز بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از پایان این دیدار محمد ربیعی در نشست خبری حاضر شد اما خبرنگاران به دلیل غیبت او در نشست خبری پیش از بازی، حاضر به پوشش اظهارات سرمربی مس رفسنجان نشدند.

با این حال محمد ربیعی در گفتگویی در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی امروزمان مقابل فجر برای ما بازی بسیار سختی بود و روز خیلی سختی بود به دلیل اینکه مهدی کیانی، مهرداد رضایی، میثم تیموری و کریم زاده را در اختیار نداشتیم و در دقیقه ۱۵ بازی هم متاسفانه شاهین توکلی مصدوم شد و خیلی شرایط سختی را در بازی داشتیم.

وی با انتقاد از زمین ورزشگاه حافظیه گفت: علاوه بر همه مشکلات بزرگترین مساله ای که داشتیم این بود که امروز چیزی که از بازی ارائه شد از نظر من فوتبال نبود و ما نه این تیپ بازی را بلدیم و نه تمرین آن را کرده‌ایم. در این نوع بازی و کیفیت زمین حافظیه که باعث می‌شود بازی به این شکل جلو برود، محور بازی بر اتفاقات خواهد بود‌. در این اتفاقات ما موقعیت های بیشتری را داشتیم که یک موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم ولی فوق العاده از لحاظ کیفیت بازی و ریخت و قیافه بازی اصلا بازی خوبی نبود و بهتر از این هم نمی‌شود آنجا فوتبال بازی کرد. 

ربیعی افزود: زمین حافظیه شما را از انجام ساده ترین اتفاقات و کارهای فوتبالی منع می‌کند. می‌دانم که خود آقای کلانتری که از قدم یکدیگر را می‌شناسیم مربی بسیار خوبی هستند و قطعا خودشان هم از این مساله ناراحت هستند و عذاب می‌کشند.

سرمربی مس ضمن تاکید بر سخت بودن بازی با فجر، عنوان کرد: به بچه های خودمان خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار سخت و درگیرانه و پر از نبردهای هوایی و جنگ های فیزیکی بود و برای ما این بازی تمام شده و از این لحظه به بعد باید خودمان را برای کار بعدی که داریم مهیا کنیم. 

او در مورد داوری ای بازی توضیح داد: با توجه به شرایط زمین به نظرم آقای مومنی خیلی خوب قضاوت کرد و به صحنه ها کاملا نزدیک بود. خیلی ریتم داوری در چنین زمین هایی سخت است ولی به نظر من از پس آن برآمد.

ربیعی در پایان در واکنش به موقعیتی که منشا در دقایق پایانی بازی از دست داد، بیان کرد: منشا بازیکن پرتلاش تیم ماست و بسیار برایم قابل احترام و ارزش است و تلاش می‌کند و پیش می‌آید بازیکن بعضی موقعیت ها را از دست بدهد ولی چیزی که از ارزش های منشا کم نمی‌کند. منشا روی ریتم و استراتژی و برنامه من جلو می‌رود و از عملکرد او رضایت کامل دارم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر