منذر الکبیر چهره موفق این روزهای جام جهانی اعراب است که سرمربیان سابق تیم ملی ایران را یکی پس از دیگری حذف کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاید فانتزی هواداران فوتبال در ایران تقابل کی‌روش و برانکو در موندیال عرب بود اما یک مانع بزرگ میان این تقابل در این تورنمنت قرار گرفت. منذر الکبیر سرمربی تونس دست به کار بزرگی زد و آرام آرام مراحل مختلف را با کنار زدن سرمربیان سرشناس اروپایی طی کرد و حالا اولین فینالیست این رقابت‌ها لقب گرفته است.

این سرمربی تونسی پس از صعود تیمش از مرحله گروهی در دور یک چهارم به تیم با انگیزه و دگرگون شده عمان که هدایت آن برعهده برانکو ایوانکوویچ است برخورد کرد. تیم منذر الکبیر در یک بازی تماشایی دو بر یک عمان را از پیش رو برداشت تا رویای دست به یقه شدن تفکرات برانکو و کی‌روش در مستطیل سبز بر باد رود.

جاه طلبی این سرمربی به همین جا ختم نشد و او برای حذف کردن دیگر مربی سرشناسی که در ایران کار کرده نیز برنامه داشت. او در میان تشویش و نا آرامی‌های کی‌روش با خونسردی تیمش را هدایت کرد و با گل لحظه آخری پیروز میدان و فینالیست شد.

منذر الکبیر تونسی حالا به بخش فراموش نشدنی و مشترک خاطرات دوران مربیگری کی‌روش و برانکو سنجاق می‌شود و باید دید شگفتی ساز این رقابت‌ها در فینال هم پیروز می‌شود یا خیر.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر