بوآویشتا بدون حضور دروازه‌بان ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل براگا رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سوم گروه C فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ‌کاپ پرتغال، تیم فوتبال بوآویشتا در حالی که علیرضا بیرانوند را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۳:۴۵ پنج‌شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سسولو با براگا دیدار کرد.

یاران بیرانوند که در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ‌کاپ پرتغال به برتری مقابل فریرا رسیده بودند، در حالی برابر براگا قرار گرفتند که این تیم یک امتیاز در دیدار قبلی خود گرفته بود و سعی در کسب پیروزی داشت، اما بوآویشتا توانست به یک برد پُر گل برسد.

تیم فوتبال بوآویشتا در این دیدار خانگی موفق به کسب پیروزی ۵ بر یک مقابل براگا شد تا ۶ امتیازی شود، در صدر جدول گروه C لیگ کاپ پرتغال قرار بگیرد و از این مرحله صعود کند.

بوآویشتا با صدرنشینی در دور گروهی لیگ‌کاپ پرتغال، باید در مسابقه مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، به مصاف بنفیکا برود و در صورت برتری و راهیابی به فینال، با برنده بازی اسپورتینگ لیسبون و سانتا کلارا دیدار کند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا که پنج شب قبل در مسابقه با اسپورتینگ لیسبون دچار مصدومیت شده بود، در دیدار لیگ‌کاپ پرتغال برابر براگا جزو لیست تیمش نبود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر