شاگردان با پیروزی 3-1 مقابل نیوکاسل، هفته هفدهم را در رتبه دوم جدول لیگ برتر به پایان رساندند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از شکست هفته یازدهم مقابل وستهم، روند خیره کننده ای داشت و با پنج برد متوالی وارد هفته هفدهم شد؛ جایی که باید مقابل نیوکاسل در ورزشگاه آنفیلد به میدان می رفت. 

شاگردان کلوپ هفته گذشته با یک گل از سد استون ویلا گذشتند تا حداقل اختلافشان با سیتیِ صدرنشین حفظ شود؛ آنها امشب در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره از ساعت 23:30 در ورزشگاه آنفیلد مقابل نیوکاسل قرار گرفتند؛ تیمی که برخلاف لیورپول وضعیت خوبی ندارد و بعد از کسب اولین برد فصل در هفته پانزدهم، هفته گذشته با 4 گل مغلوب لستر شد.

تقابل تیم های دوم از اول و آخر جدول رده بندی با یک گل غیرمنتظره همراه بود. شلوی در دقیقه 7  با یک شلیک سنگین و غیرمهار دروازه لیورپول را هدف گرفت و توپ در حالی که بکر فقط یک تماشاگر بود، در قعر دروازه جای گرفت.

لیورپول که نمی خواست بازنده راهی رختکن شوند، خیلی زود عمیلات کامبک را شروع کرد و در دقیقه 21 بازی را به تساوی کشاند؛ روی ارسال کرنر سمت چپ در حالی که یکی از بازیکنان حریف روی زمین افتاده بود، شاگردان کلوپ به بازی ادامه دادند و همین توپ در ادامه با یک ارسال از سمت راست و ریباند ضربه ای که ژوتا خودش به سمت دروازه زده بود، به گل تساوی لیورپول تبدیل شد.

 

چهار دقیقه بعد از گل ژوتا، نوبت به صلاح رسید که دروازه نیوکاسل را باز کند؛ ستاره مصری لیورپول در دقیقه 25 روی ریباند ضربه مانه، دروازه حریف را باز کرد؛ شماره 10 لیورپول در این صحنه روی پاس به عقب اشتباه بازیکن نیوکاسل صاحب موقعیت تک به تک شد ولی ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد؛ صلاح که در سمت راست آماده رسیدن توپ بود، با یک ضربه دقیق توپ را به تور چسباند تا لیورپول با برتری دو بر یک راهی رختکن شود.

در نیمه دوم لیورپول برتری خود را ادامه داد و نیوکاسل نه تنها موفق به باز کردن دروازه این تیم نشد بلکه در دقایق پایانی، سومین گل را هم دریافت کرد. آرنولد در دقیقه 87 با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه گل سوم لیورپول را وارد دروازه حریف کرد تا انتقام گل شلوی را هم گرفته باشد.

لیورپول با کسب این پیروزی 40 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از سیتی، هفته هفدهم را هم با رتبه دوم به پایان رساند. نیوکاسل هم با متحمل شدن نهمین شکست فصل، ده امتیازی ماند تا بالاتر از نوریچ، در مکان نوزدهم جدول بایستد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر