ملاقات دوشنبه شب خوان لاپورتا و مینو رایولا در تورین با توافق بر سر انتقال مدافع راست مراکشی آژاکس همراه بوده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای بدی را پشت سر می گذارد. در لالیگا با رئال صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد و در لیگ قهرمانان نیز حذف شد و به لیگ اروپا سقوط کرد. دوشنبه در قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا غایب بزرگ بود و ساعاتی بعد مشخص شد که باید در پلی آف لیگ اروپا به مصاف ناپولی برود.

بارسا برای تقویت خود در زمستان برنامه های خاصی مدنظر دارد و نیاز به جذب یک مهاجم باکیفیت و بزرگ در این تیم شدیدا حس می شود. سران باشگاه اما از حالا قصد دارند برای تابستان نیز خود را مهیا کرده و تیم را به بهترین شکل تقویت کنند.

 

به همین منظور دوشنبه شب در تورین ملاقاتی بین خوان لاپورتا رئیس بارسا و مینو رایولا ایجنت فوتبالی مشهور صورت گرفت. رایولا مدیریت برنامه های چند بازیکن بزرگ از جمله ارلینگ هالند را برعهده دارد ولی در حال حاضر مشکلات اقتصادی بارسا اجازه نمی دهد تا در مورد ستاره نروژی رویاپردازی کند.

طبق ادعای اسپورت، اولین خروجی موفق مذاکرات با رایولا توافق بر سر جذب نصیر مزراوی بوده است. مزراوی مدافع راست 24 ساله مراکشی آژاکس در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی بارسا شود. لاپورتا به رایولا و مزراوی برای این انتقال پاداشی جداگانه نیز پرداخت خواهد کرد.

جالب اینکه مزراوی زمانی ذخیره سرجینیو دِست مدافع راست فعلی بارسا بود و تابستان 2020 که دِست راهی بارسا شد، توانست به ترکیب اصلی آژاکس برسد و خوش بدرخشد. بارسا اخیرا دنی آلوز را هم برگردانده تا در نیم فصل دوم او مدافع راست ثابت تیم شود که نشان می دهد ژاوی هرناندز سرمربی بارسا روی دِست حساب نمی کند. 

گفته می شود مزراوی از رئال هم پیشنهاد داد و باید دید در نهایت به کدام تیم خواهد رفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر