آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل لونیکوس به برتری رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را پس از دو مسابقه در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، کریم انصاری‌فرد را دوباره روی نیمکت می‌دید و میلاد محمدی در لیست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم دیموتیکو گیپدو نئاپولیس به مصاف لونیکوس رده دهمی رفت.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دقیقه ۲۱ موفق شد مقابل لونیکوس به گل برسد و برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کند و در نهایت به برتری یک بر صفر خارج از خانه دست یابد.

آ. ا. ک آتن که در سه مسابقه اخیرشان صاحب یک مساوی و دو پیروزی شده بود، امشب هم توانست برای چهارمین بازی پیاپی روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه بدهد و به پیروزی برسد تا ۳۰ امتیازی شود، جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کند و در فاصله هشت امتیازی المپیاکوس صدرنشین بماند.

 

احسان حاج‌صفی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که در شب غیبت میلاد محمدی به ترکیب رسیده بود، در دیدار امشب مقابل لونیکوس حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و دهمین بازی خود در فصل جاری سوپر لیگ یونان را انجام داد.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن نیز که پیش از این در دو هفته متوالی سوپر لیگ یونان نتوانسته بود به دلیل آسیب‌دیدگی به میدان برود، در دیدار امشب برابر لونیکوس از دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و یازدهمین بازی فصل خود را در این حضور کوتاه مدت پشت سر گذاشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر