آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید این تیم باید لیورپول را الگوی خود برای موفقیت قرار دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول است.

کونته که در اواسط فصل جانشین نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت این تیم شد در تلاش است تا بتواند شرایط آنها را بهبود ببخشد.

این مربی ایتالیایی در آستانه دیدار برابر لیورپول به اسکای اسپورت گفت:« ما روز یکشنبه برابر تیمی به میدان می‌رویم که می‌تواند چیزهای بسیاری به ما آموزش دهد چون من فکر می‌کنم یورگن کلوپ از زمان حضورش در لیورپول کاری فوق العاده را انجام داده است. اما آنها در اولین فصل دستاورد خاصی نداشتند  اما کم کم همه چیز شروع شد. اگر شما می‌خواهید به این سطح برسید به تلاش، زمان، صبوری و سرمایه‌گذاری برای خرید بازیکنان نیاز دارید.»

تاتنهام در 14 سال اخیر هیچ جام قهرمانی به دست نیاورده و امیدوار است تحت هدایت کونته موفق شود به این دوری طولانی مدت از جام پایان دهد. این مربی ایتالیایی اظهار داشت:« صادقانه ما درباره این هدف حرفی نزدیم. من می‌خواستم به تاتنهام بیایم چون حس کردم ویژگی‌های آنها همان چیزی است که من دوست دارم با آن کار کنم: زمین تمرین و وزشگاه عالی. ما به خوبی می‌دانیم که در این لحظه تازه کارمان را شروع کرده‌ایم. ما نیاز به شکیبایی داریم. وقتی شما شروع به کار می‌کنید باید روی بسیاری از جهات کار کنید و این شامل ابعاد روانی هم می‌شود.»

کونته اضافه کرد:« در این لحظه هیچ چیز آسان نیست. ما سه بازی داریم که باید بازی کنیم و نمی‌دانم زمان برگزاری آنها چه روزی خواهد بود و نمی‌دانم که آیا در آینده باز هم دیداری به تعویق خواهد افتاد یا خیر. با توجه به شرایط پیش آمده پس از شیوع ویروس کرونا، همه چیز بسیار دشوار شده است. ما دو هفته خیلی خوب کار کردیم و حالا آخرین بازی که انجام دادیم دو هفته قبل بوده است. ما سه روز حتی جلسه تمرین هم نداشتیم و پس از آن با توجه به ابتلای بازیکنان به کرونا تنها با 11 یا 12 بازیکن کار کردیم. این آسان نیست. شما برای تمرین به همه تیم نیاز دارید.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر