یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، واکنش جالبی به احتمال حضور استیون جرارد در این تیم نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان استون ویلا بود و نهایتاً در یک مسابقه دشوار موفق شد با تک گل محمد صلاح حریف خود را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد لیورپول فاصله یک امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کند و همچنان بالاتر از چلسی در رده دوم قرار داشته باشد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی گفت: " در 75 دقیقه اول فوتبالی باورنکردنی را ارائه دادیم. شرایط دشوار بود حریف فشرده دفاع می کرد. ما در فضاهایی که می‌خواستیم بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم اما در استفاده از آن‌ها خوب عمل نکردیم و این یک مشکل محسوب می شود. ما در نیمه دوم در حالی پا به زمین گذاشتیم که می دانستیم باید به روش خود ادامه دهیم و حتی بهتر هم عمل کنیم.

فکر می‌کنم که در پاس های آخر آرامش نداشتیم و نهایتاً روی یک ضربه پنالتی به گل دست یافتیم. بعد از این گل یک احساس آرامش خیلی زیاد به ما دست داد و کمی باز عمل کردیم. در مسابقاتی که به پیروزی می رسیم نیز مسائلی وجود دارد که باید در آنها پیشرفت کنیم و این خوب است."

یورگن کلوپ در ادامه به تمجید از استیون جرارد پرداخت و گفت: " کاملاً مشخص است که او مربی خوبی محسوب می شود. پیش از آغاز بازی اینکه همدیگر را دیدیم اتفاق عجیبی بود. من همیشه در لیورپول نخواهم ماند بنابراین دوست دارم که روزی استیون به اینجا بیاید. با این حال در بازی امروز به خاطر این مسئله تحت فشار خاصی نبودم. جرارد اسطوره لیورپول و ما نمی توانیم مسئله را تغییر دهیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر