توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم در هفته‌های اخیر به تیمی معمولی تبدیل شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در ورزشگاه خانگی لیدز به مصاف این تیم خواهد رفت.

این بازی در حالی انجام می‌شود که این تیم از چهار بازی اخیرش تنها یک پیروزی به دست آورده و در جریان شکست برابر وستهام  و تساوی برابر زنیت سن پترزبورگ سه گل دریافت کرده است.

چلسی در حالی در این دو بازی مجموعا شش بار دروازه‌اش را باز شده دیده که پیش از آن تنها 10 گل دریافت کرده بود.

توخل در آستانه دیدار برابر لیدز به خبرنگاران گفت:« اجازه دهید صادق باشم، اگر شما در دو بازی چهار بار پیش بیفتید و در نهایت تنها یک امتیاز کسب کنید و شش گل بخورید، نمی‌توانید رویتان را برگردانید و وانمود کنید که اتفاقی رخ نداده است. من فکر می‌کنم این مربوط به جزییات است و نباید درباره تصویر کلی تیم نگران بود.»

این مربی آلمانی اضافه کرد:« البته که دلایلی برای این اتفاق وجود دارد. ما بدون هافبک میانی در زنیت به میدان رفتیم. عملکرد تیم فاجعه‌آمیز نبوده است. با این حال ما به تیمی معمولی تبدیل شدیم و وقتی شما در چلسی حضو دارید، این معمولی بودن فاجعه‌بار به نظر می‌رسد. این ویژگی خوبی است چون ما می‌خواهیم در بالاترین سطح رقابت کنیم.»

 

او ادامه داد:« من این احساس را دارم که ما از عملکردی عالی به عملکردی معمولی افت کردیم و وقتی پیش افتادیم هم نمایشی معمولی داشتیم. این اتفاق برای ما بسیار غیرعادی است و نباید به اتفاقی همیشگی و رایج تبدیل شود. امیدوارم از این تجربیات به اندازه کافی درس گرفته باشیم و این شانس را داریم که در بازی فردا این موضوع را نشان دهیم.»

چلسی در حال حاضر با 33 امتیاز از 15 بازی در فاصله دو امتیازی منچسترسیتی صدرنشین و با یک امتیاز کمتر از لیورپول در رده سوم قرار گرفته است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر