به نظر می‌رسد که رئال مادرید با بحران جدی کمبود بازیکن در دیدار برابر کادیز روبرو باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ابتلای شش نفر از بازیکنان رئال مادرید به ویروس کرونا باعث شده که کار این تیم در بازی روز یکشنبه برابر کادیز دشوار باشد. 

پیش از این اعلام شده بود لوکا مودریچ، مارسلو، مارکو آسنسیو، رودریگو گوئس، گرت بیل و لونین بازیکنانی هستند که با تست مثبت کرونا روبرو شده‌اند. 

هرچند ساعاتی قبل اعلام شد که تست پی سی آر دوم لوکا مودریچ منفی بوده و مدیران رئال در حال رایزنی با لالیگا هستند تا این بازیکن در جریان بازی برابر کادیز در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. 

با توجه به غیبت رودریگو، آسنسیو و بیل، تمامی بازیکنانی که می‌توانستند در پست وینگر راست به میدان برود در فهرست حضور ندارند و این یعنی ادن هازارد باید در این دیدار در این پست به میدان برود. هرچند بال راست پست تخصصی این بازیکن نیست. 

حالا اما مارکا مدعی شده که کارواخال و بنزما نیز ممکن است قادر به همراهی  دیگر شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی نباشند. 

این مهاجم فرانسوی در دربی شهر مادرید برابر اتلتیکو یک نیمه در میدان حاضر بود و یک گل نیز به ثمر رساند و پس از آن جایش را به لوکا یوویچ داد. 

انتظار می‌رود که در صورت غیبت بنزما در این بازی نیز یوویچ جانشین او در خط حمله رئال شود. این ملی‌پوش صربستانی پیش از این نیز در دیدار برابر رئال سوسیه‌داد جای بنزما را گرفته بود و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد. 

در صورت غیبت کارواخل نیز لوکاس وازکز یا ناچو فرناندز به جای او در پست دفاع راست به میدان خواهند رفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر