ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، مدعی شد که تمام تلاش این تیم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول لالیگا است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا در نوکمپ میزبان الچه خواهد بود.

این باشگاه کاتالان در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و هفته گذشته نیز با دریافتی گلی در دقایق پایانی به تساوی 2-2 برابر اوساسونا رضایت این داد.

این در حالی است که آنها با شکست برابر بایرن مونیخ در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و با توجه به پیروزی بنفیکا برابر دیناموکیف در دیگر دیدار این گروه، از صعود به مرحله یک هشتم بازمانده و راهی لیگ اروپا شدند.

حالا آنها تنها دو راه دارند که بار دیگر در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشند، اول این که قهرمان لیگ اروپا شوند و دوم این که در بین چهار تیم صدر جدول لالیگا قرار بگیرند.

ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر الچه گفت:« هدف اصلی ما این است که در جمع چهار تیم لالیگا باشیم و جام‌هایی به دست آوریم. هیچ چیز غیرممکن نیست. ما فاصله زیادی با صدرنشین داریم اما من به تیم اعتماد دارم. نتایج چندان خوب نیست اما من مطمئن هستم که حس همه بهتر و مثبت‌تر می‌شود. حتی اگر نتیجه موردنظر هم به دست نیاید، فردا آزمون بزرگ دیگری برای ما است.»

نام بازیکنان بسیاری در روزهای اخیر در کنار نام بارسلونا آمده، چرا که تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از برنامه‌های اصلی ژاوی و لاپورتا به حساب می‌آید.

این مربی کاتالان در این باره اظهار داشت:« در حال حاضر شرایط اقتصادی دشواری داریم. باید واقع‌گرا باشیم و فکر می‌کنم تقویت تیم کار آسانی نباشد چون با محدودیت دستمزد مشکل داریم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من چیزی درباره هالند نمی‌دانم، همه به جذب او علاقه دارند.»

ژاوی اضافه کرد:« متاسفانه من مجبور شدم در اواسط فصل به این تیم اضافه شوم و کار برنامه‌ریزی پیش از این انجام شده بود. حالا کمی بیشتر از یک ماه گذشته و چیزهایی باید تغییر کنند. این موضوع فقط مربوط به بازیکنان نیست، بلکه مربوط به پویایی تیم، بازی منطقه‌ای و کارهای دفاعی است. این کار زمان می‌برد و باعث تاسف است که ما پیش فصل نداشتیم و حالا مشخصا باید تیم را تقویت کنیم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر