ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که شرایط این تیم و آتالانتا قابل مقایسه نیست اما آنها به دنبال پیروزی هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ایتالیا در ورزشگاهی خانگی خود میزبان رم خواهد بود.

رم که در هفته‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته موفق شد هفته گذشته برابر اسپتزیا به پیروزی برسد و حالا با شرایط بهتری به این بازی حساس قدم خواهد گذاشت.

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« تفاوتی بنیادین بین من و گاسپرینی وجود دارد: او شش سال است در آتالانتا حضور دارد و من شش ماه است به رم آمدم. این فقط به معنای جلسات تمرینی بیشتر نیست، بلکه او 12 پنجره نقل و انتقالات در برابر یک پنجره من پشت سر گذاشته است. آتالانتا باشگاهی فوق العاده است و من آنها را به عنوان تیمی میانه جدولی می‌شناختم اما حالا یکی از سهمیه‌های ثابت لیگ قهرمانان هستند و مدعی قهرمانی در سری A هستند.»

این مربی پرتغالی ادامه داد:« ما هم حالا مالکان جدیدی داریم که از نظر من کارشان را عالی انجام می‌دهند و همین باعث شد که ما بار دیگر در این تابستان در بازار نقل و انتقالات فعال باشیم. من سال‌های بسیاری را در باشگاه‌هایی با ذهنیت و روحیه متفاوت سپری کردم که همه چیز صرفا به امروز بستگی نداشت و کسی به فردا فکر نمی‌کرد.»

 

او اضافه کرد:« تفاوتی قابل توجه به این دو باشگاه وجود دارد اما یک مورد است که من در آن هیچ شکی ندارم: ما می‌توانیم پیروز شویم. فوتبال، فوتبال است و ما بازیکنانی با استعداد و روحیه تیمی عالی داریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم. اگر شما به من بگویید اگر در خانه بمانم، مساوی تیمم در برگامو تضمینی است، من این را نمی‌پذیرفتم. من می‌خواهم خودم را برابر این تیم به چالش بکشم و احترام بسیاری برای عملکرد آنها قائل هستم.»

رم در حال حاضر با 28 امتیاز از 17 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار دارد و آتالانتا با 37 امتیاز از همین تعداد بازی در رده سوم در تعقیب اینتر و میلان است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر