به نظر می‌رسد که جنجال‌ها و حاشیه‌های این فصل منچستریونایتد پایانی ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جوان در دنیای فوتبال شناخته می‌شود اما این بازیکن ظاهرا از شرایطش در اولدترافورد راضی نیست.

ال‌ناسیونال مدعی شده که گرینوود از این موضوع ناراحت است که زمان حضورش در میدان به دلیل بازگشت رونالدو و این که او همیشه گزینه اول کادر فنی است محدود شده است.

در این خبر همچنین به این نکته اشاره شده که گرینوود از این موضوع که این ستاره پرتغالی بلافاصله پس از بازگشتش به اولدترافورد کنترل رختکن را در دست گرفته نیز چندان راضی نیست.

گرینوود یکی از مهره‌های اصلی شیاطین سرخ تحت هدایت اوله گونار سولسشر بود اما مشخص نیست که آیا این شرایط با حضور رالف رانگنیک هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

این مربی آلمانی با حضورش روی نیمکت این تیم موفق شد شرایط دشواری که آنها در آن قرار گرفته بودند را تا حد زیادی تغییر دهد.

 

ال‌ناسیونال حتی ادعا کرده که گرینوود شاید قصد داشته باشد گزینه‌های دیگری را برای آینده‌اش بررسی کند، چرا که بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی از نزدیک شرایط این بازیکن را زیرنظر دارند.

پیش از این گفته می‌شد که یوونتوس و بارسلونا دو باشگاهی هستند که علاقه زیادی به جذب این مهاجم جوان و آینده‌دار دارند.

رونالدو پیش از این در گفتگو با تلگراف به انتقاد از عملکرد بازیکنان جوان یونایتد پرداخته و اظهار داشت:« منظور من فقط در فوتبال نیست اما این نسل جدید متولد 1995 به بعد تفکر متفاوتی دارند. زندگی، فوتبال، موانع، این باید از درون وجود شما باشد. شما گاهی باید چیزهایی را بپذیرید که با آن موافق نیستید.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر