باشگاه اینتر با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که قرارداد کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، فسخ شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در ژانویه 2020 با امضای قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از تاتنهام جدا شده و به اینتر پیوست.

او در طول دوران حضورش در این باشگاه ایتالیایی 60 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و شش گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک دانمارکی در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر فنلاند در جام ملت‌های اروپای 2020 دچار حمله قلبی شد و صحنه‌های تراژیکی را رقم زد.

اقدام سیمون کیائر و تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه باعث شد که این بازیکن بار دیگر به زندگی برگردد اما شرایط حضور او در میدان با توجه به تراشه الکتریکی قرار داده شده در قلبش بسیار پیچیده شد.

در بیانیه‌ای که باشگاه اینتر برای اعلام فسخ قرارداد این بازیکن منتشر کرده آمده:« باشگاه اینتر تایید می‌کند که توافق دو طرفه‌ای برای فسخ قرارداد کریستین اریکسن حاصل شده است. این باشگاه و تمام خانواده اینتر برای کریستین بهترین‌ها را در آینده آرزو دارند.»

 

در ادامه این بیانیه آمده:« هرچند راه اینتر و کریستین از این به بعد جدا خواهد شد اما این رابطه هرگز نباید از بین برود. روزهای خوب، گل‌ها، پیروزی‌ها، قهرمانی در لیگ ایتالیا و جشن گرفتن آن با هواداران در بیرون از سن سیرو، همه این خاطرات تا همیشه در تاریخ نراتزوری باقی خواهد ماند.»

بر اساس قوانین ایتالیا، بازیکنی که وسایل خارجی برای بهبود عملکرد قلبش استفاده می‌کند، اجازه بازی در لیگ این کشور را ندارد.

اینتر همچنین ویدیویی را روی سایت رسمی‌اش قرار داد که از لحظات به یاد ماندنی و دوران دو ساله حضور اریکسن در این تیم بود تا وداعی باشکوه با این بازیکن داشته باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر