از زمان امید های تراکتور آقای کمالوند سرمربی من بود و بعد از آن در گسترش هم زیر نظرش کار کردم. کامل با تاکتیکش آشنا بودم، او مربی سطح بالایی است انشاالله هر جا هست موفق باشد

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تراکتور موفق شد دو بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و از اوضاع نگران کننده  فاصله بگیرد.

 سامان نریمان جهان که در این مسابقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما دو هفته پشت سرهم باختیم و  واقعا هم بد بازی نکرده بودیم کمی تمرکز مان پایین بود ولی بچه بهترین بازی را ارائه دادند و خیلی خوشحالیم که توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در همین باره ادامه داد: امیدوارم در هفته آینده در جام حذفی هم پیروز شویم هر چند می دانم کار سختی مقابل مس رفسنجان داریم.

این بازیکن در مورد گلزنی عنوان کرد: بعد از اینکه محمد عباس زاده تعویض شد سرمربی به من گفت فوروارد بازی کن و من به دنبال فضایی برای گلزنی بودم و محمد قادری خیلی خوب پاس داد و توانستم اولین توپ را جدا کنم و به نظرم خیلی خوب بود و در روحیه تیمی و خودم تاثیر گذاشت و امیدوارم همگی در هر بازی بهترین خودمان باشیم و با سرمربی‌ای  که داریم خیلی بهتر خواهیم شد.

نریمان جهان در مورد تقابل با فراز کمالوند گفت: از زمان امید های تراکتور آقای کمالوند سرمربی من بود و بعد از آن در گسترش هم زیر نظرش کار کردم. کامل با تاکتیکش آشنا بودم، او مربی سطح بالایی است انشاالله هر جا هست موفق باشد. من همیشه برای مربیان سابقم احترام قائلم انشاالله بتواند بهترین نتایج را بگیرد.

وی در مورد حضور عزیزی خادم رئیس فدراسیون در ورزشگاه عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که آقای خادم به تبریز تشریف آورد و بازی را از نزدیک دید به نظرم خیلی خوب است که هر بار به یک شهر  برود و بازی تیمی را از نزدیک ببیند و این انگیزه ای برای کل تیم ها می شود و امیدوارم ادامه دار باشد.

هافبک سرخ پوشان تبریزی در مورد اینکه آیا هواداران این تیم که قرار بود برای اعتراض بیایند بیرون از ورزشگاه حضور داشتند یا خیر گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و حاشیه سازان این حرف ها را می زنند. هواداران ما اهل اعتراض نیستند و اگر ورزشگاه ها دوباره باز شود طرفداران واقعی تراکتور را خواهید دید‌. کاری به اعتراض و انتقاد ندارم و ما خودمان هم به عنوان هوادار انتقاد داریم ولی انتقاد با حاشیه سازی فرق می کند. ما هم انتقاد سازنده را برای بهتر شدن می پذیریم ولی بعضی ها در صفحات مجازی قصد حاشیه ساختن دارند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر